dit is cultuur van thailand,en hoord er zeker bij

leo chiangmai

Moderator: Loempia
tja , leuk verhaaltje maar volgens mij zie jij dat ff naar een tempel gaan om vogeltjes te laten vliegen niet als een gelovige maar het geheel eerder als een uitje als niet-budhist en snap ofwel weet jij er dus geen reet van , sorry hoorleothai schreef:beste mensen,als je lang in thailand rond huppeld,is het zeer normaal zeker als jij even samen naar de tempel gaat,dat je kan wat koopt voor jou geluk,die boeda jou dan mag geven,ik doe dit dus regel matig samen met mijn vrouwtje,wij kopen soms een paar vissen,of kikkers,of volgeltjes ook mogelijk,en laten die dus vliegen,of laten de vissen en kikkers te water,ik doe dit regelmatig bij dieverzen tempels in chiangmai,omdat ik vlak bij de ping rivier woont,zijn het vak vissen of kikkers of palingen die wij kopen om geluk te brengen.
dit is cultuur van thailand,en hoord er zeker bij![]()
![]()
![]()
leo chiangmai![]()
lange tenen zekergast!!!! schreef:ik weet niet wat zo gou wat jij bedoelt met deze op merking!!!!!
beste (henkypenky) ik loop al 25 jaar in chiangmai rond,en woon er nu een klein jaartje,dat jij in de bisnes zit hoef jij mijn niet meer te vertelen,met al jou steren op jou lebeltje,als boedist heb jij een groten mond,je zal eens wat in de leer moeten bij egten boedisten,dan plaats je zulde opmerkingen niet flap..............d....: