Hoe rustig is Koh Phangan?

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
patricia

Hoe rustig is Koh Phangan?

#1 Bericht door patricia » dinsdag 03 januari 2006, 15:54

Wie kan helpen:
Eind augustus volgend jaar willen wij een rondreis door thailand gaan maken en eindigen op een mooi eiland. Na verschillende eilanden te hebben vergeleken willen we waarschijnlijk naar Koh Phangan, ik heb gehoord dat daar hele mooie rustige stukken zijn.
Wat ik me nu wel afvraag is of er ook wel wat vertier is als restaurantjes en winkeltjes? We willen ongeveer vijf dagen gaan en dan is het wel fijn als er wat vertier is.
Of kunnen we dan toch beter naar Koh Samui gaan?

wendyjol
Veel ervaring
Veel ervaring
Contacteer:

#2 Bericht door wendyjol » vrijdag 06 januari 2006, 10:07

Hier ben ik ook heel benieuwd naar. Iemand die hier een antwoord op weet?
to travel or not to travel

cocos

hoe rustig is Koh Pha Ngan

#3 Bericht door cocos » vrijdag 06 januari 2006, 14:32

Wij zijn afgelopen zomer (begin augustus) op Koh Pha Ngan geweest, wij verbleven in het Salad Beach Resort. In Had Salad. Geweldig resort! Schoon, lekker eten etc. Wij konden een kamer krijgen voor 1000 bath p.n. Gewoon naar vragen. Verder is het een super mooie baai. Alleen 's morgends erg laag water. Maar er is een mooi zwembad. Er is daar niet veel vertier, dan moet je meer naar het zuiden. Koh Samui vonden wij erg tegenvallen....veel te druk. Volgend jaar gaan wij zeker weer naar Koh Pha Ngan, geweldig eiland!!!!

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#4 Bericht door Okie » vrijdag 06 januari 2006, 16:12

Je moet er alleen niet heen met een Full moon party. De hotels zijn dan 2-3 keer zo duur en het is er stervens druk 8)

Okie

wendyjol
Veel ervaring
Veel ervaring
Contacteer:

Re: hoe rustig is Koh Pha Ngan

#5 Bericht door wendyjol » vrijdag 06 januari 2006, 16:47

cocos schreef:Wij zijn afgelopen zomer (begin augustus) op Koh Pha Ngan geweest, wij verbleven in het Salad Beach Resort. In Had Salad. Geweldig resort! Schoon, lekker eten etc. Wij konden een kamer krijgen voor 1000 bath p.n. Gewoon naar vragen. Verder is het een super mooie baai. Alleen 's morgends erg laag water. Maar er is een mooi zwembad. Er is daar niet veel vertier, dan moet je meer naar het zuiden. Koh Samui vonden wij erg tegenvallen....veel te druk. Volgend jaar gaan wij zeker weer naar Koh Pha Ngan, geweldig eiland!!!!
Op hun site staan veel duurdere prijzen voor kamers. Kun je dus beter niet van te voren reserveren, maar ter plekke onderhandelen??
to travel or not to travel

cocos

koh Pha Ngan

#6 Bericht door cocos » vrijdag 06 januari 2006, 16:57

Wij zaten eigenlijk in de Asia Bungalows in Had Salad.
Maar omdat daar de bedden onwijs hard waren, zijn we daar weggegaan.
We zijn over 't strand gaan wandelen en hebben bij Salad Beach Resort naar de goedkoopste kamer gevraagd. En na even onderhandelen konden we er een krijgen voor 1000 bath. (Het was een kamer om de hoek van de receptie). De eigenaresse(?) staat ook bij de pier van Koh Pha Ngan om je daar naartoe te brengen. Je kan daar ook meteen onderhandelen. Ik hoop dat het lukt voor je......en ook voor ons dit jaar.....

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”