Phuket
Moderator: Loempia
-
- Expat
- Contacteer:
-
- komt net kijken
kamala heeft nog wat last van de tsunami gehad niet schrikbarend hoor Katajai ligt net 100 meter verder als noi en heeft minder faciliteiten (bedjes, drinkstandjes )
als je voor de rust gaat is het in deze tijd zowiezo bloedrustig en is kamala bijna doods Ik ga in april weer laatste week hoogseizoen en de eerste 3 weken van het laagseizoen Dan is het al super rustig Zeker als je het midden van Kata Noi pakt Je kan het herkennen aan het eilandje aan de rechterkant . En doe mij een plezier en ga lekker eens eten in rawai langs het strand spotgoedkoop en de locals zullen je dankbaar zijn
als je voor de rust gaat is het in deze tijd zowiezo bloedrustig en is kamala bijna doods Ik ga in april weer laatste week hoogseizoen en de eerste 3 weken van het laagseizoen Dan is het al super rustig Zeker als je het midden van Kata Noi pakt Je kan het herkennen aan het eilandje aan de rechterkant . En doe mij een plezier en ga lekker eens eten in rawai langs het strand spotgoedkoop en de locals zullen je dankbaar zijn
-
- komt net kijken
hmmmphhhh..........Hey Bonkie, book jij edankt voor de goede en bruikbare tip. Als we naar Phuket gaan zullen zeker we gaan eten in Rawai. Ik heb het genoteerd en ben benieuwd!!

-
- Expat
- Contacteer:
Katajai ligt net 100 meter verder als noi en heeft minder faciliteiten (bedjes, drinkstandjes )
Even om misverstanden te voorkomen:Zeker als je het midden van Kata Noi pakt Je kan het herkennen aan het eilandje aan de rechterkant
Kata Noi ligt ten zuiden van Kata Beach (of Kata Yai), en is heel erg rustig, en heeftz eker minder faciliteiten dan Kata Beach. Ten Noorden van Kata Noi ligt Kata Beach, ten noorden van Kata Beach ligt Kata Center (ook aan het strand). We zitten dan aan de kant van Kata het dichtste bij Karon. Deze laatste 2 gedeelten van Kata worden 'gescheiden' van elkaar door Club Med, dat hier aan het strand ligt, maar het strand is voor iedereen toegankelijk. Het eilandje, Koh Puu, dat genoemd werd ligt bij Kata Center. Je kunt hier leuk snorkelen en duiken.