Lakenzak??

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Túk-Túk
heeft ervaring
heeft ervaring
Contacteer:

Lakenzak??

#1 Bericht door Túk-Túk » maandag 21 november 2005, 19:33

Graag willen we weten of het aan te raden is om een lakenzak mee te nemen op reis. We gaan 7 weken trekken en zullen waarschijnlijk allerlei accommodatie meemaken. Zo ja, katoenen of zijden?

Bartje

#2 Bericht door Bartje » maandag 21 november 2005, 20:29

Ga je buiten slapen dan? Ook in de goedkope tokos lig je onder dekbed of deken/lakens combinatie....

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Lakenzak??

#3 Bericht door henkypenky » dinsdag 22 november 2005, 13:14

Túk-Túk schreef:Graag willen we weten of het aan te raden is om een lakenzak mee te nemen op reis. We gaan 7 weken trekken en zullen waarschijnlijk allerlei accommodatie meemaken. Zo ja, katoenen of zijden?
wanneer je ook van plan bent in heel simpele bamboe-hutjes zoals aan de mekong of accomodatie van zeg maar onder of rond de 100 baht per nacht te slapen kan het geen kwaad er een in je bagage te stoppen . ik zou katoen nemen en die kun je evt ook zo even ergens laten uitwassen .
logeer je in hotelletjes en guesthouses van 300 tot 500 baht of duurder dan heb je zo'n lakenzak normaal gesproken ik niet nodig .
wat ik wel zou doen , als je vlug iets onaangenaam vindt , is een kussensloop in je bagage stoppen , want ook in de laatstgenoemde accomodaties kan het gebeuren dat je door gaatjes in je kussensloop onsmakelijk gelige of bruine vlekken in het kussen ziet en daar lig je tenslotte met je snottert zo in of op :)

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”