begin december op ko paghnan

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
wouter
komt net kijken
komt net kijken

begin december op ko paghnan

#1 Bericht door wouter » vrijdag 12 augustus 2005, 13:26

Weet iemand hoe het weer op ko paghnan is begin december, ik ben er van 5 december tot 14 december. Iemand al eens hier geweest in deze tijd van het jaar. En is er dan wat te doen op het eiland of is het dan erg rustig???

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#2 Bericht door Okie » vrijdag 12 augustus 2005, 16:19

Koh Pagnha, of hoe je het ook mag schrijven, het eiland heeft eigenlijk niet zo heel veel te bieden, veel rust en stranden. Behalve als de Full Moon party plaats vind dan zal er een invasie plaats vinden van duizenden idiote farang die dan een nachtje gaan feesten.

Regen zal er niet veel zijn een enkele bui die echt heel verfrissend werkt.
veel zon en temperaturen omstreeks de 30 graden :P

Okie

khonkaen
Erelid
Erelid

#3 Bericht door khonkaen » zaterdag 13 augustus 2005, 02:42

van 5 tot 14 december is er geen full moon party..
misschien op 9 december wel een half moon party..

op samui is in die tijd meer te beleven dan op pha ngan...

willem , nederthai
niets is perfect en niets is blijvend

greatbay
komt net kijken
komt net kijken

Re: begin december op ko paghnan

#4 Bericht door greatbay » zaterdag 20 augustus 2005, 21:17

wouter schreef:Weet iemand hoe het weer op ko paghnan is begin december, ik ben er van 5 december tot 14 december. Iemand al eens hier geweest in deze tijd van het jaar. En is er dan wat te doen op het eiland of is het dan erg rustig???
Beste Wouter,

Als je nog niet op Koh Phangan bent geweest kan je er niet veel over zeggen denk ik. Ga in februari voor de vijfde keer naar Thailand en ik moet je zeggen dat ik iedere keer een week naar Phangan ga. Tuurlijk is de FMP leuk en als je er zit als die er is moet je er zeker heen gaan al wordt het ieder jaar commercieler. Voor de rest \is het inderdaad een rutig eiland maar daar hebben ze wat op gevonden. Op het eiland worden er halfmoon, white moon, black moon, waterfall, jungle etc parties gegeven.

Maar inderdaad als je meer op het resort met zwembad (oceaan ligt aan je voeten) wil hangen dan moet je naar Samui gaan. Ik vind er persoonlijk niet zoveel aan omdat het dan een hoog Cancun (mexico) gehalte krijgt, en dan hoef je niet naar Thailand te gaan maar bijvoorbeeld naar Cancun.

Als je besluit om naar Phangan te gaan dan moet je zeker naar GREATBAY gaan. Het werkt zo:
Phangan was een cocosnotenplantage die werd gesloten. Er waren toen drie families die er voor de hippies die er kwamen resorts hadden geopend. GREATBAY, HAPPY en nog een (sorry). Het is dus een van de eerste resorts die er gevestigd zijn. Mooie rustige baai en als je wil feesten brengen je ze voor 100 baht naar de party scene.

Hutje aan het strand zonder airco kost 300- 400 baht. Altijd beetje onderhandelen. Met airco 600-700 baht aan het strand. Tee de eigenaar is een relaxte compleet getatoeeerde kleine thai die je echt tot in de puntjes verzorgd als je begrijpt wat ik bedoel. Je hebt een boekje waar ze inschrijven wat je nutigd en dat kan je per dag, per week of aan het eind van je verblijf kan afrekenen.

Als je erheen gaat vraag dan om KP9 en KP10. 2 van de oudste hutten op het resort maar wel de beste. Doe ze de groeten van Max, Marc en Simon van de bovenstaande hutten.

Super eiland met een paar mooie parken. Brommertje huren (wel voorzichtig en niet 100 km p.u. gaan rijden) en het eiland verkennen is zeer cool. Phangan is echt nog een beetje puur thailand.

Veel plezier. Ik ga in februari trekken door thailand, cambodje, laos, vietnam en daarna chillen in GreatBay Koh Phangan

kho pha nganner
komt net kijken
komt net kijken

#5 Bericht door kho pha nganner » zaterdag 19 november 2005, 08:28

in december is het weer meestal oke. niet te warm af en toe een buitje.
als je begin december gaat is het nog "rustig" op het eiland daarna word het druk.

als er nog meer vragen zijn over kho pha ngan

stel ze maar 8) 8)

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”