Kanary Bay Hotel/Appartementen Rayong

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Kanary Bay Hotel/Appartementen Rayong

#1 Bericht door JohanS » zondag 13 november 2005, 19:20

Wie heeft hier reeds gelogeerd, is het goede kwaliteit.
Is er wat te beleven buiten het hotel.

Mijn eerste keuze was het Novotel maar hier zijn volgend jaar werken aan de lobby en een van de gebouwen, ik heb geen zin om constant in het lawaai te zitten.

Andere goede alternatieven in/ rond Rayong zijn welkom.

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid

vraag

#2 Bericht door henkypenky » donderdag 17 november 2005, 16:18

de vraag is : wat zoek je er en hoe lang wil je er blijven .
ligt wel iets gunstiger ten opzichte van rayong town ( trouwens niet zo'n bijzondere plaats hoor ) dan novotel of de palmeraie en is van recente datum en ook luxe , maar zo'n dubbel flatgebouw van 10 of nog meer etages met service-appartementen zou mij dus niet aantrekken .
jammer van die verbouwingen in novotel want dat is prima en heeft goeie service en eten . palmeraie is iets minder modern en niet veel goedkoper maar de sfeer is leuk en ontspannen in dat u-vormig gebouw met maar 3 etages en er is ontzettend vriendelijk personeel .
stranden zijn hier overal niet zo wit en mooi verzorgd als op de eilanden dus daar hoef je dus niet op te letten en koh-samet is ' om de hoek ' als het ware voor een dagtrip .
zoals ik schreef : het is maar wat je zoekt :)

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Dank U...

#3 Bericht door JohanS » zondag 20 november 2005, 13:13

Bedankt Henkypenky, Ik ben even naar het Palmeraie aan het kijken en misschien is dit wel de goede keuze.
Het ziet er goed uit , wij zijn met de wagen dus dat maakt het gemakkelijk.
Ik heb graag een degelijk en proper hotel met een goed zwembad kort bij het strand.
Wat is uw idee of zou ik een paar dagen op Koh Samet doorbrengen (en overnachten).

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Nog vergeten

#4 Bericht door JohanS » zondag 20 november 2005, 13:15

Wat zijn de betere (maar betaalbare hotels +/-2.000 THB) op koh Samet?

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid

moeilijk

#5 Bericht door henkypenky » maandag 21 november 2005, 16:09

het ligt er allemaal aan of je echt een strand-en-watergek bent en zo veel waarde hecht aan glashelder water , graag duikt etc.
wanneer ik na een tijdje rondtrekken nog een kleine week in de palmeraie ben heb ik genoeg aan een of twee halve dagen koh samet gedurende mijn verblijf . bij zwemmen in zee hoef ik niet persee de bodem te zien en de rond mij zwemmende visjes .
ik zwem omdat ik graag zwem maar zowiezo niet vaak of persee in zee , een zwembad met lekkere ligstoel mag ook na de middag .
's morgens wandel ik langs het strand of ga een paar uur ban-phe in om de krant te halen , een pilsje te drinken , evt naar de markt en ff te internetten ( goedkoper dan in het hotel ) .
ik heb niet de behoefte om een week in / voor een strandhut te liggen of in een luxe-hotel te logeren op dat / een eilandje .
overdag stikt het daar trouwens ook nog vooral in het weekend van de dagjesmensen op de meeste stranden .
een bepaald hotel kan ik je op koh-samet mede daarom helaas niet aanbevelen .

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Goede omschrijving ..

#6 Bericht door JohanS » maandag 21 november 2005, 19:16

Goede omschrijving van waar ik naar op zoek ben, een confortabel hotel met degelijk zwembad en een goed ontbijt en een strand om te wandelen.
Ik ben geen duik of snorkel fanaat daar kan ik wel een dagje voor naar Koh Samet. Voor de rest zijn we met de auto zodat we overal snel naar toe kunnen.
Dank u voor u reacties ik denk dat het Palmeraie Hotel een goede keuze is voor ons.

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”