stage Bangkok, hotel
Moderator: Loempia
stage Bangkok, hotel
hallo!
ik wil graag in mei 6 maanden stage lopen in een hotel in bangkok. maar ik heb nog geen hotel gevonden die stagaires aanneemt of die hierin interesse heeft. weet iemand misschien meer hierover?
goetjes!
ik wil graag in mei 6 maanden stage lopen in een hotel in bangkok. maar ik heb nog geen hotel gevonden die stagaires aanneemt of die hierin interesse heeft. weet iemand misschien meer hierover?
goetjes!
- dirk
- Volwaardig lid
- Contacteer:
-
- Volwaardig lid
- Edje
- Expat
333
Probeer het eens bij Arno van Uggelen bij 333 travel. Zij hebben een eigen kantoor in het East Inn Hotel in BKK en doen hier zaken mee. Misschien is een NL sprekende welkom. info@333travel.nl tel: 0348441951
Groetjes; Edje
-
- Veel ervaring
Beste Anouk,
Stuur me even een mailtje met je opleiding, persoonlijke gegevens etc etc. op: info@thailandhotel.nl
Misschien kan ik je wel helpen. (beloof niets, maar wie weet..)
Steven
http://www.thailandhotel.nl
Stuur me even een mailtje met je opleiding, persoonlijke gegevens etc etc. op: info@thailandhotel.nl
Misschien kan ik je wel helpen. (beloof niets, maar wie weet..)
Steven
http://www.thailandhotel.nl
-
- Volwaardig lid
stage Bangkok, hotel
ik weet dat enkele jaren geleden iemand uit europa aan de receptie van hotel ' narai ' aan silom-road stage liep en er werkt eveneens een dame uit duitsland , misschien een tipanouk schreef:ik wil graag in mei 6 maanden stage lopen in een hotel in bangkok. maar ik heb nog geen hotel gevonden die stagaires aanneemt of die hierin interesse heeft. weet iemand misschien meer hierover?

stage
hallo! hartstikke bedankt voor jullie reacties! ik heb een stage gevonden in chiang mai! ik heb van veel mensen gehoord dat het in chiang mai beter te vertoeven is dan in bangkok voor 7 maanden...
nogmaals bedankt !! tips voor mensen die een stage zoeken in thailand.. ALLE hotels / bedrijven emailen met je cv.. ik heb er ongeveer 160 gestuurd en de 161ste was raak!
haha succes ermee!
nogmaals bedankt !! tips voor mensen die een stage zoeken in thailand.. ALLE hotels / bedrijven emailen met je cv.. ik heb er ongeveer 160 gestuurd en de 161ste was raak!

chiang mai
hallo okie!
hoe lang ben jij er de vorige keer geweet dan? heb je misschien nog leuke tips voor mij? iets wat is MOET zien, doen of eten?
Groetjes Anouk
hoe lang ben jij er de vorige keer geweet dan? heb je misschien nog leuke tips voor mij? iets wat is MOET zien, doen of eten?
Groetjes Anouk
-
- Volwaardig lid
Ik ben al 8 keer in Chiang Mai geweest Anouk. Je zal je wel een beetje moeten in lezen als je in een hotel gaat werken natuurlijk
Enfin places to see in Chiang Mai: Doi Suthep, Doi Inthanon, een trekking natuurlijk, night bazar, sunday market op Tha Pae gate, Pai, Mae Hong Son, Mae Sot, Chiang Rai.
Je zult snel genoeg Thaise vrienden krijgen daar die je wel wat zullen laten zien en er hangen daar ook veel Nederlanders rond
Welk hotel ga je werken als ik vragen mag?
Wens je in ieder geval veel plezier
Okie

Enfin places to see in Chiang Mai: Doi Suthep, Doi Inthanon, een trekking natuurlijk, night bazar, sunday market op Tha Pae gate, Pai, Mae Hong Son, Mae Sot, Chiang Rai.
Je zult snel genoeg Thaise vrienden krijgen daar die je wel wat zullen laten zien en er hangen daar ook veel Nederlanders rond

Welk hotel ga je werken als ik vragen mag?
Wens je in ieder geval veel plezier
Okie
-
- Expat
Re: stage
hey dat is leuk voor je ,welk hotel ga je werken ? wt is je bedoeling eigenlijk? achter de counter staan of misschien in de keuken wat helpen ? de bediening ?Anouk schreef:hallo! hartstikke bedankt voor jullie reacties! ik heb een stage gevonden in chiang mai! ik heb van veel mensen gehoord dat het in chiang mai beter te vertoeven is dan in bangkok voor 7 maanden...
nogmaals bedankt !! tips voor mensen die een stage zoeken in thailand.. ALLE hotels / bedrijven emailen met je cv.. ik heb er ongeveer 160 gestuurd en de 161ste was raak!haha succes ermee!
veel plezier in ieder geval