Jullie mening....

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
bonkie

`Phuket

#16 Bericht door bonkie » maandag 31 oktober 2005, 12:20

Lieve Paula

Alles is in de eye of the beholder wij (mijn vrouw en ik ) 30ers die ook nog eens geen alcohol drinken Zouden volgens de vooroordelen cq geruchten ( drank vrouwen en vieze ouowe mannen ) Phuket moeten haten maar Phuket is geen Patong.
Patong is een stad en ja is super touristisch maar ga lekker naar Kata Karon Rawai Kamala daar zijn nog steeds leuke kleine restaurantjes, gezellige family style hotelletjes. Wij gaan in april voor de achtste keer en vinden het er nog steeds geweldig Omdat je er de drukte kan opzoeken en de rust kan vinden. Ik krijg hier in Nederland nog steeds de verbaasde gezichten als ik het strand van Kata laat zien waar je met pakweg zo een 20 man opzit in April. Wij zijn inmiddels overal zo een beetje geweest Afgelopen jaar bv naar Koh Lanta Vanaf Chalongbay met de veerboot via PhiPhi helemaal geweldig eenmaal op koh lanta waar we 9 dagen zouden blijven hebben we na 5 dagen toch de handdoek gegooid om terug te gaan naar ons Phuket
Zo heb ik toch een lans gebroken voor mijn lieve phuketje

Sanne

#17 Bericht door Sanne » maandag 31 oktober 2005, 15:06

Hoi Paula,

Je hebt inderdaad in ons verslag wel kunnen lezen dat wij niet erg te spreken waren over Phuket/Patong. Houd wel in je achterhoofd dat meningen erg verschillen en wij sowieso al geen mensen zijn die graag op toeristische plekken komen.
Het antwoord dat Bonkie geeft, daar zou ik me in kunnen vinden. Als je zowel de toeristische als de rustige plekken zoekt, dan vind je die waarschijnlijk wel in Phuket en omgeving. Ook in Krabi, alleen zal je dit iets rustiger vinden dan Phuket.

Je zou inderdaad dagtripjes kunnen doen naar bijvoorbeeld de Phi Phi eilanden, wij hebben dat ook gedaan en dat is ons goed bevallen. Op Phi Phi verblijven is natuurlijk zeker ook een mogelijkheid en het overwegen waard, ik vind het er prachtig.

Ga goed na wat jullie beide wensen zijn en Thailand heeft vele mogelijkheden wat dat betreft. Via fora als deze kun je veel informatie krijgen, kijk ook eens op fox.nl die ook een interessant forum biedt.

Als je nog meer vragen hebt, dan hoor ik die graag!

Groetjes Sanne

bonkie

nog even

#18 Bericht door bonkie » dinsdag 01 november 2005, 08:47

Voor wat meer info is nog in aanbouw
http://www.sheepclan.nl/

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”