Hotel via internet
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
- Berichten: 17
- Lid geworden op: zondag 25 september 2005, 20:50
Hotel via internet
Hoi,
we denken dat als je een hotel via internet boekt je goedkoper uit bent.
Maar we willen eigenlijk niets vastleggen.
Als we nu in Thailand per internet eenboeking maken etc...., binnen hoeveel dagen komt deze dan accoord.
via deze websiteb b.v
http://www.precisionreservations.com/ph ... COther.htm
Of hebben jullie andere tips en ideeën?
Bedankt Carla
we denken dat als je een hotel via internet boekt je goedkoper uit bent.
Maar we willen eigenlijk niets vastleggen.
Als we nu in Thailand per internet eenboeking maken etc...., binnen hoeveel dagen komt deze dan accoord.
via deze websiteb b.v
http://www.precisionreservations.com/ph ... COther.htm
Of hebben jullie andere tips en ideeën?
Bedankt Carla
-
- Veel ervaring
- Berichten: 72
- Lid geworden op: donderdag 04 augustus 2005, 12:12
- Locatie: Bangkok
Beste Carla,
Zoals je wellicht hebt gezien werken wij (ThailandHotel.nl) samen met precisionreservations. Precisionreservations regelt voor ons alle reserveringen en handelt ook de betalingen af. Een reservering wordt in de regel binnen 24 tot 48 uur afgehandeld. Soms kan het wat langer duren indien je een boeking maakt in bijvoorbeeld het hoogseizoen. (december/januari).
Ook kun je je gemaakte reservering via het 24 uurs chat-programma bij een reserveringsmedewerker direct nachecken. Dus indien je zeg maar binnen 48 uur nog geen bevestiging hebt ontvangen kun je contact opnemen met een reserveringsmedewerker die dan direct voor je de status van je reservering nakijkt en eventueel ook direct de reservering kan bevestigen. (indien mogelijk)
Op onze eerste pagina (http://www.thailandhotel.nl) vind je de toegang tot het chat-programma.
Kortom, in de regel binnen 24 tot 48 uur, en zo niet, kun je contact opnemen via het chat programma.
Groetjes,
Steven
http://www.thailandhotel.nl
Zoals je wellicht hebt gezien werken wij (ThailandHotel.nl) samen met precisionreservations. Precisionreservations regelt voor ons alle reserveringen en handelt ook de betalingen af. Een reservering wordt in de regel binnen 24 tot 48 uur afgehandeld. Soms kan het wat langer duren indien je een boeking maakt in bijvoorbeeld het hoogseizoen. (december/januari).
Ook kun je je gemaakte reservering via het 24 uurs chat-programma bij een reserveringsmedewerker direct nachecken. Dus indien je zeg maar binnen 48 uur nog geen bevestiging hebt ontvangen kun je contact opnemen met een reserveringsmedewerker die dan direct voor je de status van je reservering nakijkt en eventueel ook direct de reservering kan bevestigen. (indien mogelijk)
Op onze eerste pagina (http://www.thailandhotel.nl) vind je de toegang tot het chat-programma.
Kortom, in de regel binnen 24 tot 48 uur, en zo niet, kun je contact opnemen via het chat programma.
Groetjes,
Steven
http://www.thailandhotel.nl
- Edje
- Expat
- Berichten: 2371
- Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
- Locatie: Yang Talat / Kalasin
Dit (indien mogelijk) bevalt mij niet. Zorg ervoor dat het altijd mogelijk is.Steven de Boer schreef:Beste Carla,
Zoals je wellicht hebt gezien werken wij (ThailandHotel.nl) samen met precisionreservations. Precisionreservations regelt voor ons alle reserveringen en handelt ook de betalingen af. Een reservering wordt in de regel binnen 24 tot 48 uur afgehandeld. Soms kan het wat langer duren indien je een boeking maakt in bijvoorbeeld het hoogseizoen. (december/januari).
Ook kun je je gemaakte reservering via het 24 uurs chat-programma bij een reserveringsmedewerker direct nachecken. Dus indien je zeg maar binnen 48 uur nog geen bevestiging hebt ontvangen kun je contact opnemen met een reserveringsmedewerker die dan direct voor je de status van je reservering nakijkt en eventueel ook direct de reservering kan bevestigen. (indien mogelijk)
Op onze eerste pagina (http://www.thailandhotel.nl) vind je de toegang tot het chat-programma.
Kortom, in de regel binnen 24 tot 48 uur, en zo niet, kun je contact opnemen via het chat programma.
Groetjes,
Steven
http://www.thailandhotel.nl
Groetjes; Edje
-
- Expat
- Berichten: 790
- Lid geworden op: woensdag 14 september 2005, 18:21
- Locatie: Surin Town
-
- Veel ervaring
- Berichten: 72
- Lid geworden op: donderdag 04 augustus 2005, 12:12
- Locatie: Bangkok
Beste Edje,
Nogal wat hotels en met name de kleinere hebben nog geen geautomatiseerd reserverings systeem. Dat betekent dat elke reservering handmatig verwerkt moet worden bij het betreffende hotel. En indien dat langer duurt dan 24 tot 48 uur dan kunnen wij natuurlijk nooit een bevestiging van de kamer doorgeven. De reserveringen die wij binnenkrijgen worden direct doorgegeven aan de hotels. Indien geautomatiseerd dan krijgen we binnen een aantal minuten al antwoord. Indien niet geautomatiseerd dan kan het dus langer duren, afhankelijk van de snelheid van de reserveringsafdeling van het hotel.
Natuurlijk zou je nog kunnen zeggen waarom dan niet elke reservering die binnenkomt direct nagebelt wordt, maar helaas kan dat niet. De hierarchy binnen reserveringsafdelingen van hotels laten dat helaas niet toe. Alle reserveringen worden binnen een hotel reserveringsafdeling behandelt door reserveringsmedewerk(st)ers die daarna altijd nog een toestemming nodig hebben van de manager. En indien de manager er niet is of met andere werkzaamheden bezig is blijft dat dus even liggen. Dat is het hierarchy systeem in Thailand.
Kortom, wij zijn dus compleet afhankelijk van de snelheid van het reserverings-systeem van het desbetreffende hotel.
Hoop dat het zo duidelijker is.
Groetjes,
Steven
http://www.thailandhotel.nl
Nogal wat hotels en met name de kleinere hebben nog geen geautomatiseerd reserverings systeem. Dat betekent dat elke reservering handmatig verwerkt moet worden bij het betreffende hotel. En indien dat langer duurt dan 24 tot 48 uur dan kunnen wij natuurlijk nooit een bevestiging van de kamer doorgeven. De reserveringen die wij binnenkrijgen worden direct doorgegeven aan de hotels. Indien geautomatiseerd dan krijgen we binnen een aantal minuten al antwoord. Indien niet geautomatiseerd dan kan het dus langer duren, afhankelijk van de snelheid van de reserveringsafdeling van het hotel.
Natuurlijk zou je nog kunnen zeggen waarom dan niet elke reservering die binnenkomt direct nagebelt wordt, maar helaas kan dat niet. De hierarchy binnen reserveringsafdelingen van hotels laten dat helaas niet toe. Alle reserveringen worden binnen een hotel reserveringsafdeling behandelt door reserveringsmedewerk(st)ers die daarna altijd nog een toestemming nodig hebben van de manager. En indien de manager er niet is of met andere werkzaamheden bezig is blijft dat dus even liggen. Dat is het hierarchy systeem in Thailand.
Kortom, wij zijn dus compleet afhankelijk van de snelheid van het reserverings-systeem van het desbetreffende hotel.
De medewerk(st)ers achter het chat programma bellen de reservering na en dan ontvang je direct de status van de reservering. Een bevestiging van de kamer ontvang je dan dus "indien mogelijk", wat betekent: "indien het hotel niet volgeboekt is en er dus kamers vrij zijn".die dan direct voor je de status van je reservering nakijkt en eventueel ook direct de reservering kan bevestigen. (indien mogelijk)
Hoop dat het zo duidelijker is.
Groetjes,
Steven
http://www.thailandhotel.nl
-
- heeft ervaring
- Berichten: 33
- Lid geworden op: maandag 14 maart 2005, 20:55
- Locatie: Langenboom
- Contacteer:
Wij boeken altijd een hotel aan de balie, ter plekke.
En ik denk dat dat altijd het goedkoopste is.
Je kunt ter plekke zelf de situatie bekijken, of het vol is of niet.
De beste prijs krijg je bij de receptie.
Eerst onderhandelen voor 1 dag dan voor 2 en eventueel daarna voor meerdere dagen en of meerdere kamers.
Ik heb al zoveel voorbeelden gehoord, ter plekke, van mensen die via het internet of via reisorganisaties in Ned. veel te veel hebben betaald. (3 tot 4 maal onze kamerprijs)
Misschien heb ik het mis, maar wat wij meemaken en horen over hotelprijzen........
Als je aan de receptie staat kun je een prijs afspreken waar alleen hun aan verdienen en niet het halve dorp daar, of al de goedgevulde reisorganisaties in Nederland.
En ik denk dat dat altijd het goedkoopste is.
Je kunt ter plekke zelf de situatie bekijken, of het vol is of niet.
De beste prijs krijg je bij de receptie.
Eerst onderhandelen voor 1 dag dan voor 2 en eventueel daarna voor meerdere dagen en of meerdere kamers.
Ik heb al zoveel voorbeelden gehoord, ter plekke, van mensen die via het internet of via reisorganisaties in Ned. veel te veel hebben betaald. (3 tot 4 maal onze kamerprijs)
Misschien heb ik het mis, maar wat wij meemaken en horen over hotelprijzen........
Als je aan de receptie staat kun je een prijs afspreken waar alleen hun aan verdienen en niet het halve dorp daar, of al de goedgevulde reisorganisaties in Nederland.
-
- Zeer veel ervaring
- Berichten: 120
- Lid geworden op: vrijdag 06 mei 2005, 10:24
Ik vraag me toch af of dat ook geldt voor de wat luxere hotels. Via http://www.directrooms.com of http://www.sawadee.com kom je scherpe prijzen tegen, of het goedkoper kan aan de balie? Ik vraag het me af.....
-
- Expat
- Berichten: 171
- Lid geworden op: donderdag 03 maart 2005, 11:47
- Locatie: Moo-Ban Busarin
- Contacteer:
-
- Volwaardig lid
- Berichten: 508
- Lid geworden op: donderdag 13 oktober 2005, 13:03
- Locatie: west-vlaanderen
ik boek internetaanbiedingen
een hotel uit de betere kategorie boek je meestal voordeliger via internet . de prijzen liggen vrijwel altijd lager dan de zgn walk-in-rates waarbij je vaak ook nog eerst nog moet handelen .
guesthouses bieden hun kamers op internet voor de normale prijzen aan maar passen bij boeking ter plaatse hun prijzen aan naar gelang de bezetting maar er is natuurlijk altijd het risico dat ze vol zitten bij aankomst .
guesthouses bieden hun kamers op internet voor de normale prijzen aan maar passen bij boeking ter plaatse hun prijzen aan naar gelang de bezetting maar er is natuurlijk altijd het risico dat ze vol zitten bij aankomst .
live and let live !