van EVA air naar Domestic terminal met Bangkok airways 06.00

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Pleunie

van EVA air naar Domestic terminal met Bangkok airways 06.00

#1 Bericht door Pleunie » zondag 23 oktober 2005, 11:39

We hebben eerder informatie gehad van mensen die met EVA air naar BKK zijn gevlogen ( 04.30 uur geland )en die aansluitend de eerste vlucht van 06.00 uur met Bangkok Airways hebben genomen PG 111. naar Koh Samui.

Klopt dit nog steeds? wie helpt ons dit te bevestigen, we boeken via internet rechtstreeks met Bangkok airways.

Groetjes, Pleunie.

Edje
Expat
Expat

Re: van EVA air naar Domestic terminal met Bangkok airways 0

#2 Bericht door Edje » zondag 23 oktober 2005, 11:53

Pleunie schreef:We hebben eerder informatie gehad van mensen die met EVA air naar BKK zijn gevlogen ( 04.30 uur geland )en die aansluitend de eerste vlucht van 06.00 uur met Bangkok Airways hebben genomen PG 111. naar Koh Samui.

Klopt dit nog steeds? wie helpt ons dit te bevestigen, we boeken via internet rechtstreeks met Bangkok airways.

Groetjes, Pleunie.
Even naar de sites van de betreffende maatschappijen en je hebt het antwoord gevonden.
Groetjes; Edje

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Krap

#3 Bericht door JohanS » zondag 23 oktober 2005, 13:09

Persoonlijk denk ik dat 1:30 wat krap is voor uw verbinding te halen maar het is wel te doen met wat geluk aan de emigratiedienst en afhalen van de bagage.
Ik neem liever een iets latere vlucht (of volgende dag) en doe alles op een rustig tempo , het is tenslotte vakantie.

Pleunie

Dit is geen antwoord op mijn vraag Ed

#4 Bericht door Pleunie » zondag 23 oktober 2005, 13:09

Dit is geen antwoord op mijn vraag Ed, dat lijkt me nogal logisch, ik ken de regels van 2 uur vantevoren melden, maar ik weet dat er voorheen veel mensen dit gedaan hebben en ook is accepteerd door Bangkok airways.
De vraag was, Is dit nog steeds mogelijk, graag antwoord van mensen die dit ook gedaan hebben en gelukt is!

Kees
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#5 Bericht door Kees » zondag 23 oktober 2005, 15:43

Ja dat is mogelijk, maar ja als je een uurtje vertraging heb snap je wel dat je het dan niet meer haalt. Ik begrijp dat je de eerste vlucht wil nemen i.v.m. de prijs, maar ik zou toch het risico niet nemen. En als je de vlucht mist en je kan met de volgende vlucht mee, dan moet je sowieso bijbetalen i.v.m. de duurdere vlucht.
Maar je kan best wel eens een gokje nemen natuurlijk, je zal er echt niet armer op worden hoor.
Succes :wink:

Jeroen

door vlucht bangkokair

#6 Bericht door Jeroen » dinsdag 25 oktober 2005, 21:03

Hai Pleuni,
LAs je op de site van bangkokair kijkt krijg je een hele lijst met vluchten die bijna elke dag gaan wel tot 22.00 uur sávonds. je kunt gewoon de vlucht boeken dichts bij de landingstijd van EVA. Denk erom dat je nog wel van Int naar Dometic moet en dat kost ook tijd
zorg in ieder geval dat je op z'n minst 30 min voor vertrek hebt ingecheckt.

Succes.
gr Jeroen

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”