Hallo
Mijn vriend en ik gaan in december een maand naar Thailand. De laatste week willen we relaxen. Eerst naar Ko Pha-Ngan en dan naar Ko Tao. Zijn er mensen die hier geweest zijn en leuke accomodatie aan het strand (zandstrand) kunnen aanbevelen? We willen graag in een hutje seaview. Het gaat ons echt om de rust en natuur. Geen groot resort, maar lowbudget. De hutjes mogen basic zijn.
Verder de vraag of je dan moet reserveren, ongeveer van 20 december tot 28 december. Is dat het hoogseizoen?
Thanx Eva
Accomodatie aan strand Ko Tao en Ko Pha-Ngan?
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
- Edje
- Expat
Re: Accomodatie aan strand Ko Tao en Ko Pha-Ngan?
Het enige wat ik weet, wij zijn helaas nog niet op die eilanden geweest, is dat het inderdaad hoogseizoen is, van te voren reserveren lijkt me wenselijk.triplebase schreef:Hallo
Mijn vriend en ik gaan in december een maand naar Thailand. De laatste week willen we relaxen. Eerst naar Ko Pha-Ngan en dan naar Ko Tao. Zijn er mensen die hier geweest zijn en leuke accomodatie aan het strand (zandstrand) kunnen aanbevelen? We willen graag in een hutje seaview. Het gaat ons echt om de rust en natuur. Geen groot resort, maar lowbudget. De hutjes mogen basic zijn.
Verder de vraag of je dan moet reserveren, ongeveer van 20 december tot 28 december. Is dat het hoogseizoen?
Thanx Eva
Groetjes; Edje
Re: Accomodatie aan strand Ko Tao en Ko Pha-Ngan?
triplebase schreef:Hallo
Thanx Eva
Hallo Eva
Wij hebben afgelopen augustus 5 dagen op Koh Tao doorgebracht.
En wel bij New-Heaven Huts.
Het was er in een woord geweldig.
Inderdaad hebben ze er hutjes met seaview, en dat voor 400 bath.
De mensen die dit runnen, zijn bijzonder vriendelijk, en het eten is overheerlijk.
Je kunt er ook heerlijk snorkelen, en zij verhuren de benodigde materialen. (100 bath p.p.p.d.}
groetjes ada en cor
travelfish.org
Hoi,
Kijk voor accomodaties eens op http://www.travelfish.org . Erg goede site. Ik ga zelf ook die periode
Kijk voor accomodaties eens op http://www.travelfish.org . Erg goede site. Ik ga zelf ook die periode

resort koh tao
Hallo,
Ben in september 1 week op Koh Tao geweest.
Hutje aan zee in de mooiste baai van het eiland, Charlot Baan in het zuiden. We zaten bij Big Fish voor 500 bath per nacht (let op: laagseizoen) en reserveren wat toen niet nodig. Hutjes zaten aan zee en duikleraren waren kundig. Aanrader, temeer daar de hele baai rustig en mooi was!
Groet
Ben in september 1 week op Koh Tao geweest.
Hutje aan zee in de mooiste baai van het eiland, Charlot Baan in het zuiden. We zaten bij Big Fish voor 500 bath per nacht (let op: laagseizoen) en reserveren wat toen niet nodig. Hutjes zaten aan zee en duikleraren waren kundig. Aanrader, temeer daar de hele baai rustig en mooi was!
Groet