Accomodatie aan strand Ko Tao en Ko Pha-Ngan?

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
triplebase
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: zondag 21 augustus 2005, 09:08

Accomodatie aan strand Ko Tao en Ko Pha-Ngan?

#1 Bericht door triplebase » zondag 21 augustus 2005, 11:23

Hallo

Mijn vriend en ik gaan in december een maand naar Thailand. De laatste week willen we relaxen. Eerst naar Ko Pha-Ngan en dan naar Ko Tao. Zijn er mensen die hier geweest zijn en leuke accomodatie aan het strand (zandstrand) kunnen aanbevelen? We willen graag in een hutje seaview. Het gaat ons echt om de rust en natuur. Geen groot resort, maar lowbudget. De hutjes mogen basic zijn.
Verder de vraag of je dan moet reserveren, ongeveer van 20 december tot 28 december. Is dat het hoogseizoen?

Thanx Eva

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: Accomodatie aan strand Ko Tao en Ko Pha-Ngan?

#2 Bericht door Edje » zondag 21 augustus 2005, 17:24

triplebase schreef:Hallo

Mijn vriend en ik gaan in december een maand naar Thailand. De laatste week willen we relaxen. Eerst naar Ko Pha-Ngan en dan naar Ko Tao. Zijn er mensen die hier geweest zijn en leuke accomodatie aan het strand (zandstrand) kunnen aanbevelen? We willen graag in een hutje seaview. Het gaat ons echt om de rust en natuur. Geen groot resort, maar lowbudget. De hutjes mogen basic zijn.
Verder de vraag of je dan moet reserveren, ongeveer van 20 december tot 28 december. Is dat het hoogseizoen?

Thanx Eva
Het enige wat ik weet, wij zijn helaas nog niet op die eilanden geweest, is dat het inderdaad hoogseizoen is, van te voren reserveren lijkt me wenselijk.
Groetjes; Edje

Eric
kenner
kenner
Berichten: 111
Lid geworden op: woensdag 07 september 2005, 17:11
Locatie: Amsterdam, Bangkok

#3 Bericht door Eric » zaterdag 10 september 2005, 17:07

Als je eerst wil relaxen, zou ik eerst naar koh Lanta gaan en dan pas naar koh Pna-ngan, koh Tao is meer een duik/snorkel eiland.

In ieder geval, Have fun!

Gast

Re: Accomodatie aan strand Ko Tao en Ko Pha-Ngan?

#4 Bericht door Gast » woensdag 28 september 2005, 15:57

triplebase schreef:Hallo

Mijn vriend en ik gaan in december een maand naar Thailand. De laatste week willen we relaxen. Eerst naar Ko Pha-Ngan en dan naar Ko Tao. Zijn er mensen die hier geweest zijn en leuke accomodatie aan het strand (zandstrand) kunnen aanbevelen? We willen graag in een hutje seaview. Het gaat ons echt om de rust en natuur. Geen groot resort, maar lowbudget. De hutjes mogen basic zijn.
Verder de vraag of je dan moet reserveren, ongeveer van 20 december tot 28 december. Is dat het hoogseizoen?

Thanx Eva

Hallo Eva

Wij hebben afgelopen augustus 5 dagen op Koh Tao doorgebracht.
En wel bij New-Heaven Huts.
Het was er in een woord geweldig.
Inderdaad hebben ze er hutjes met seaview, en dat voor 400 bath.
De mensen die dit runnen, zijn bijzonder vriendelijk, en het eten is overheerlijk.
Je kunt er ook heerlijk snorkelen, en zij verhuren de benodigde materialen. (100 bath p.p.p.d.}
groetjes ada en cor

Mark

travelfish.org

#5 Bericht door Mark » maandag 03 oktober 2005, 12:00

Hoi,

Kijk voor accomodaties eens op http://www.travelfish.org . Erg goede site. Ik ga zelf ook die periode :D

marton

resort koh tao

#6 Bericht door marton » maandag 17 oktober 2005, 15:29

Hallo,
Ben in september 1 week op Koh Tao geweest.
Hutje aan zee in de mooiste baai van het eiland, Charlot Baan in het zuiden. We zaten bij Big Fish voor 500 bath per nacht (let op: laagseizoen) en reserveren wat toen niet nodig. Hutjes zaten aan zee en duikleraren waren kundig. Aanrader, temeer daar de hele baai rustig en mooi was!
Groet

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”