hotels area luchthaven

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
gagastorm
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring

hotels area luchthaven

#1 Bericht door gagastorm » donderdag 08 september 2005, 06:55

hallo allemaal,

in januari (nu al aan t aftellen) vertrek ik voor 20dagen naar bangkok en ben op zoek naar een hotel nabij de luchthaven.
aangezien ik er 20 dagen verblijf had ik toch graag een beetje leuk hotel... (dus nabij luchthaven). hebben jullie aanraders of welke zeker niet? kent er iemand
het rama garden hotel?
het maruay garden hotel?
princeton park suites?
of iets beter?
leuke tips voor (halfàdaagse dingetjes te doen wanneer in bangkok of must/must not dingen?

bij voorbaat dank voor jullie ervaringen..

Steven de Boer
Veel ervaring
Veel ervaring

#2 Bericht door Steven de Boer » donderdag 08 september 2005, 14:11

Gagastorm,

- Rama Gardens Hotel is een zeer goed 3 sterren hotel met 4 ster faciliteiten. Je vind er een mooi zwembad, tennisbanen, Fittness, Aerobics, Squash, teveel om op te noemen. Mooie ligging, mooie kamers. uitstekend hotel.

- Quality Suites Airport is ook ok. Iets goedkoper dan Rama Gardens en wat minder faciliteiten. Kamers zijn erg ruim, maar wat ouder.

- Amari Airport Hotel van de Amari Groep dus zeer goed, maar wel behoorlijk prijzig. Kun je bereiken direct vanuit de airport door een loopbrug. Schitterende kamers, mooie restaurants, veel faciliteiten.

Mijn keuze zou 100% het Rama Gardens Hotel zijn.

Let op dat alle airport hotels niet erg gunstig liggen tov bezienswaardigheden in Bangkok. Hoef je niet perse bij de luchthaven te zijn dan kun je beter een hotel uitzoeken in centraal Bangkok zoals Silom of Sukhumvit. Veel meer te beleven, veel makkelijkere toegang tot bezienswaardigheden etc etc.

Must do's voor als je de eerste keer in Bangkok komt oa: Fietsen in Bangkok (http://www.bangkokbiking.com) , Grand Palace, Klongentocht, Shoppen, een goed Spa bezoeken, China Town, Chatuchak weekend markt, Pratunam, enz enz, teveel om op te noemen.

Veel plezier,

Steven
http://www.thailandhotel.nl

Manita

#3 Bericht door Manita » dinsdag 20 september 2005, 23:06

Hallo Gagastorm,

Ik heb via sawadee.com het Miracle Grand Convention Hotel gereserveerd.
Het betreft 1 nacht ter overbrugging van het vertrek van onze vlucht na een rondreis.
De recenties zijn goed. Ligt niet ver van de luchthaven vandaan. (10 min.)
Wij vertrekken a.s. maandag en komen 14 oktober terug.
Ik zal je laten weten of het hotel beviel.
Groetjes,
Manita

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”