ko chang - zuidoost gedeelte

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
stevenw

ko chang - zuidoost gedeelte

#1 Bericht door stevenw » maandag 05 september 2005, 19:27

Vorig jaar heb ik voor ko chang gekozen als een laatste weekje strandvakantie om de reis te beëindigen. Heb op lonely beach gezeten, wat best wel aangenaam vond.
Eind september ga ik naar Laos en ook dit jaar heb ik verkozen om op ko chang mijn vakantie af te sluiten. Nu wil ik wel een beetje meer van ko chang zien dan vorig jaar.

- Heeft iemand tips wat je zoal kunt doen op ko chang?
- Is er iemand al aan het zuid-oostelijk gedeelte van ko chang geweest? vb: Sa Lak Pet, Sa Lak Kok,...)
- Ik lees vaak over wandeling in de bergen.....maar die wegen heb ik vorig jaar niet echt gevonden.....

gr,
steven

Gast

#2 Bericht door Gast » vrijdag 09 september 2005, 17:41

is er dan echt niemand die iets meer kan vertellen over het zuid-oostelijk gedeelte van ko chang???

Eric
kenner
kenner

#3 Bericht door Eric » zaterdag 10 september 2005, 17:02

Ik ben er wel geweest, maar daar is niet zo veel te doen. Huur een bromfiets, en neem een kaart mee, dan vindt je deze wegen wel. Heb ik ook gedaan, je geniet dan wel van de mooie natuur. overigens zijn de meeste wegen niet geasfalteerd, waardoor het nogal (erg) stoffig kan zijn. Vergeet ook niet een mob. telefoon mee te nemen, omdat je op plaatsen komt waar weinig anderen komen

Edje
Expat
Expat

#4 Bericht door Edje » zondag 11 september 2005, 18:35

Eric schreef:Ik ben er wel geweest, maar daar is niet zo veel te doen. Huur een bromfiets, en neem een kaart mee, dan vindt je deze wegen wel. Heb ik ook gedaan, je geniet dan wel van de mooie natuur. overigens zijn de meeste wegen niet geasfalteerd, waardoor het nogal (erg) stoffig kan zijn. Vergeet ook niet een mob. telefoon mee te nemen, omdat je op plaatsen komt waar weinig anderen komen
En dan maar hopen dat er een GSM mast in de buurt is.
Groetjes; Edje

sloore

#5 Bericht door sloore » zondag 11 september 2005, 18:54

Wij hebben vorig jaar gans het eiland afgereden.
Wat we gedaan hebben op Koh Chang kan u lezen op http://www.reisfanaten.be en kies voor Thailand 3
Het einde van het eiland is best ver met de brommer en je vind er enkele dorpjes, een haventje, en prachtige landschappen op omringende eilanden.

Eric
kenner
kenner

#6 Bericht door Eric » zondag 11 september 2005, 19:17

Het gekke van Thailand is, dat gsm vrijwel overal werkt! koh Chang is goed te verkennen per bromfiets, al is het op veel plaatsen stofhappen, zeker aan de zuid-oost kant van het eiland.

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”