Vorig jaar heb ik voor ko chang gekozen als een laatste weekje strandvakantie om de reis te beëindigen. Heb op lonely beach gezeten, wat best wel aangenaam vond.
Eind september ga ik naar Laos en ook dit jaar heb ik verkozen om op ko chang mijn vakantie af te sluiten. Nu wil ik wel een beetje meer van ko chang zien dan vorig jaar.
- Heeft iemand tips wat je zoal kunt doen op ko chang?
- Is er iemand al aan het zuid-oostelijk gedeelte van ko chang geweest? vb: Sa Lak Pet, Sa Lak Kok,...)
- Ik lees vaak over wandeling in de bergen.....maar die wegen heb ik vorig jaar niet echt gevonden.....
gr,
steven
ko chang - zuidoost gedeelte
Moderator: Loempia
-
- kenner
Ik ben er wel geweest, maar daar is niet zo veel te doen. Huur een bromfiets, en neem een kaart mee, dan vindt je deze wegen wel. Heb ik ook gedaan, je geniet dan wel van de mooie natuur. overigens zijn de meeste wegen niet geasfalteerd, waardoor het nogal (erg) stoffig kan zijn. Vergeet ook niet een mob. telefoon mee te nemen, omdat je op plaatsen komt waar weinig anderen komen
- Edje
- Expat
En dan maar hopen dat er een GSM mast in de buurt is.Eric schreef:Ik ben er wel geweest, maar daar is niet zo veel te doen. Huur een bromfiets, en neem een kaart mee, dan vindt je deze wegen wel. Heb ik ook gedaan, je geniet dan wel van de mooie natuur. overigens zijn de meeste wegen niet geasfalteerd, waardoor het nogal (erg) stoffig kan zijn. Vergeet ook niet een mob. telefoon mee te nemen, omdat je op plaatsen komt waar weinig anderen komen
Groetjes; Edje
Wij hebben vorig jaar gans het eiland afgereden.
Wat we gedaan hebben op Koh Chang kan u lezen op http://www.reisfanaten.be en kies voor Thailand 3
Het einde van het eiland is best ver met de brommer en je vind er enkele dorpjes, een haventje, en prachtige landschappen op omringende eilanden.
Wat we gedaan hebben op Koh Chang kan u lezen op http://www.reisfanaten.be en kies voor Thailand 3
Het einde van het eiland is best ver met de brommer en je vind er enkele dorpjes, een haventje, en prachtige landschappen op omringende eilanden.