Rotweer op Koh Samui/Tao in november?

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Sun-E
komt net kijken
komt net kijken

Rotweer op Koh Samui/Tao in november?

#1 Bericht door Sun-E » vrijdag 26 augustus 2005, 23:03

Hallo allemaal. Ik ga in november een maand naar Thailand, wil eerst een weekje in Bkk rondhangen met een maat die er al jaren woont, maar vervolgens ga ik graag richting Koh Samui, Koh Tao en Koh Phangan om daar wat weekjes te chillen met bekenden. Nu hoor ik en lees ik dat door bepaalde passaatwinden het weer, juist in november, soms vrij onheilspellend kan zijn daar, met behoorlijke regens en ook een wat meer troebele zee. Ook schijnt er dan minder vertier te zijn, bv in de vorm van de Moon-parties. Wie heeft hier ervaring mee en kan deze berichten bevestigen of, liever nog, ontkrachten? Alvast bedankt en by the way, op 4 en 25 november draai ik in de Lucifer :twisted: in Bangkok, so be welcome! Grtzzz Sun-E

stevenl
Expat
Expat
Contacteer:

#2 Bericht door stevenl » zondag 28 augustus 2005, 05:38

Klopt. In October en Mei draait de wind in Thailand, wat voor de kust/eilanden betekent: Andaman Kust: beste tijd van November t/m April, Golf Eilanden: beste tijd van Mei t/m October.
Buiten de genoemde beste tijden: je kunt geluk en je kunt pech hebben, is vooraf geen zinnig woord over te zeggen.

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”