Volgend jaar wil ik graag naar Thailand op vakantie. Tot nu toe heb ik altijd mn vakanties via reisburo's/ -organisaties geboekt alleen daar kan ik niet helemaal vinden wat ik zoek. Ik hoop dat jullie me wat verder kunnen helpen

Ik heb drie leuke resorts gezien: Fairhouse Beach Resort op Koh Samui, Peace Bungalows op Samui en het Panviman Resort op Koh Phangnang. Sowieso wil ik naar het Panviman Resort en dan nog een keuze maken uit de andere twee op Samui. Van daaruit wil ik dan graag dingen gaan ondernemen, alleen ik kan niet goed vinden wat er zoal te doen is. Ik zou graag excursies doen naar het regenwoud en ook wil ik graag een tocht maken naar olifanten en apen in het wild zien etc.
Dan nu mijn vragen met betrekking tot de resorts:
1. Hebben jullie ervaring met 1 van de resorts en wil je die delen? en
2. Kan je vanuit deze resorts de activiteiten doen die ik wens of weet je wat voor excursies er wel zijn daar?
Ook zou ik graag willen weten wat er allemaal bij komt kijken als ik dit zelf zou boeken. Ik neem aan dat beginnersvragen zijn hoe ik moet boeken? On line of faxen/ bellen? Hoe gaat dat met vliegtickets en tranfsers van/ naar de resorts? Of kan het makkelijker....
Ik hoop dat ik hier wat wijzer gemaakt kan worden, alvast bedankt voor je reactie!
Groeten,
tii