Koh Chang - 1 week te lang?

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Steve

Koh Chang - 1 week te lang?

#1 Bericht door Steve » vrijdag 19 augustus 2005, 12:55

Wij willen na onze Cambodjareis een week op Koh Chang blijven, om wat te relaxen maar toch ook om iets te ondernemen (oa. fietsen/kayakken).

Is 1 week echter te lang op Koh Chang? We denken er zelfs aan om 2 hotels op verschillende plekken op het eiland te doen, om van hieruit verschillende delen te ontdekken. Nadeel is natuurlijk het weer inpakken en stukje reizen.

Bedankt voor jullie tips.... :)

Banaan

#2 Bericht door Banaan » vrijdag 19 augustus 2005, 13:46

Nou Steve, ik denk echt niet dat één week te lang is. Op KC is veel te doen, het is nl. een Nationaal Park: wandelen, olifantenrit, watervallen bezoeken, ik noem maar eens wat! Daarnaast moet je natuurlijk tijd nemen voor te relaxen (en lekker eten!!) Tip: Aana Resort, super mooi!! :wink: :wink: :wink:
Als je portemonnee echter niet al te goed gevuld is zou hier niet één week blijven, veel te duur. Dan zou ik kiezen voor 2 hotels, zie je ook weer wat meer :D

cruncher

koh chang 1 week.........

#3 Bericht door cruncher » zondag 21 augustus 2005, 12:28

Ik ben er een kleine week geweest.

Mooi groen eiland, zee is niet zo veel aan.

Verder viel het ook erg tegen. Als je rust zoekt mooi, maar op strand liggen kan niet want is gewoon vaak te heet. In zee weinig vissen gezien.
Moet je met de boot erop uit, in 2 dagen heb je alles wel gezien.....

Een afrader dus...........

Thyrsje
heeft ervaring
heeft ervaring

#4 Bericht door Thyrsje » zondag 21 augustus 2005, 23:52

Nou daar ben ik het niet echt mee eens hoor, zoals jij het zegt cruncher is het heel het jaar door niet te doen op Ko Chang.... :?

Ik heb genoeg op de schitterende stranden van Ko Chang gelegen, het was er perfect, goede temperatuur en altijd een heerlijk briesje, veel mooie vissen gezien, rust gehad, gefeest, en genoten van de schitterende natuur........ :D

Het zal er sterk van afhangen waar je van houdt en ik welke periode je gaat.....zoals bij alle eilandvragen trouwens....

Steve

#5 Bericht door Steve » maandag 22 augustus 2005, 10:13

Thyrsje,

Welk hotel/resort/bungalow heb je gehad? Wij komen er (nog) niet uit, zoeken geen massatoerisme maar wel een plek (of 2) waar je wel 's avonds wat kunt eten, dus dat we niet alleen gebonden zijn aan het hotel...We hadden het Aana resort (Klong Prao strand) voor een paar dagen in gedachten voor te relaxen, maar misschien ook nog een aantal dagen in een bungalow aan het strand.
Mocht je tips hebben, alvast hartstikke bedankt!!!! :D

Thyrsje
heeft ervaring
heeft ervaring

#6 Bericht door Thyrsje » maandag 22 augustus 2005, 23:40

Beste Steve,

Helaas is er geen fatsoenlijke zoekfunctie op deze site, maar ik heb dus al eerder geschreven over een resort op Ko Chang wat ons errug goed bevallen is, maar nogmaal het ligt er dus aan waar je van houdt....

In dit topic en in deze kun je mijn mening lezen.... :D

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”