Koh Chang
Moderator: Loempia
Paradijs op aarde
Kaar, Spijtig genoeg heb ik geen antwoord op uw vraag. Ik denk wel dat Ko chang superzalig is...Wij gaan er ook naartoe. En hopen ook op een paar leuke tips en adressen van kenners...
Thx
Thx
-
- Waarschuwing!
-
- heeft ervaring
chang
Hoi Boontje, ook ik ben gisteren aangekomen op Chang en ik vind het hartsikke leuk hier. Volgens mij is een ticket 1850 bath pp voor een enkele reis, maar wij gaan hier dinsdag weer weg, dus dan mail ik het wel.
vraagje
heey hallo.. dan heb ik ene klein vraagje.. ben net terug van ko chang en ben weer terug in nl.
waar precies in ko chang zit je ?? lonely beach???
ben namelijk op zoek naar ene adres van ene restaurant daar..
nature rocks, of hun andre gedeelte, nature huts.. als je dara in de buurt bent en je zou ana huun adres kunnen komen ??
zou ik geweldig vinden ...
have fun
nature rocks, of hun andre gedeelte, nature huts.. als je dara in de buurt bent en je zou ana huun adres kunnen komen ??
have fun
- Edje
- Expat
Re: vraagje
Debbie let op je taalfouten CQ tikfouten, of ben je Begie'sdebbie schreef:heey hallo.. dan heb ik ene klein vraagje.. ben net terug van ko chang en ben weer terug in nl.
have fun
Groetjes; Edje
-
- komt net kijken
Koh Chang
Hey,
Wij gaan in December naar Koh Chang! Dit zou de laatste week van onze maand vakantie in Thailand. We zijn nog op zoek naar een verblijf met wat luxe om in schoonheid te eindigen. Heeft iemand een suggestie "wat" of "waar"?
Wij gaan in December naar Koh Chang! Dit zou de laatste week van onze maand vakantie in Thailand. We zijn nog op zoek naar een verblijf met wat luxe om in schoonheid te eindigen. Heeft iemand een suggestie "wat" of "waar"?
-
- komt net kijken
Aana Resort & Spa op Koh Chang
Heeft iemand info, ervaring, meningen over het Aana Resort & Spa op Koh Chang?? Het zou een (ver)nieuwd 5* hotel moeten zijn. We zouden dit graag zo snel mogelijk boeken voor de laatste (Peak seizoen) van December...