the beach

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gast

the beach

#1 Bericht door Gast » zondag 12 juni 2005, 20:35

Wij gaan van de zomer 24 dagen naar phuket toe.
Maar nu heb ik natuurlijk de film the beach met Leonardo di caprio gezien.
Maar welk eilandje is dit???? Ik kom er zelf niet uit.Wie kan mij helpen?

Aniek

#2 Bericht door Aniek » zondag 12 juni 2005, 22:09

The Beach is opgenomen op Kho Phi Phi. Het eiland bestaat uit twee eilanden, Phi Phi Leh en Phi Phi Don. Phi Phi Don is waar de mensen zijn en wonen en de toeristen aankomen, Phi Phi Leh is (dacht ik) alleen te bezichtigen (wellicht is er wel te overnachten, maar dat is dan op het strand onder de kale hemel). Op Phi Phi Leh is het grootste deel van The Beach opgenomen. De mooie scenes met prachtige natuur zijn daar gefilmd. De scenes dat Leonardo 'zogenaamd' naar Kho Pha Ngan gaat (om eten e.d. te halen), zijn eigenlijk opgenomen op Kho Samui (heb ik me laten vertellen). Vanaf Phi Phi Don kun je speciale "The Beach Excursies" maken, kost geloof ik 20 dollar (zelf niet gedaan, maar schijnt wel leuk te zijn).
Groetjes,
Aniek

Edje
Expat
Expat

#3 Bericht door Edje » maandag 13 juni 2005, 16:27

Aniek schreef:The Beach is opgenomen op Kho Phi Phi. Het eiland bestaat uit twee eilanden, Phi Phi Leh en Phi Phi Don. Phi Phi Don is waar de mensen zijn en wonen en de toeristen aankomen, Phi Phi Leh is (dacht ik) alleen te bezichtigen (wellicht is er wel te overnachten, maar dat is dan op het strand onder de kale hemel). Op Phi Phi Leh is het grootste deel van The Beach opgenomen. De mooie scenes met prachtige natuur zijn daar gefilmd. De scenes dat Leonardo 'zogenaamd' naar Kho Pha Ngan gaat (om eten e.d. te halen), zijn eigenlijk opgenomen op Kho Samui (heb ik me laten vertellen). Vanaf Phi Phi Don kun je speciale "The Beach Excursies" maken, kost geloof ik 20 dollar (zelf niet gedaan, maar schijnt wel leuk te zijn).
Groetjes,
Aniek
Maar HELAAS is van Kho Phi Phi niet veel meer over na de Tsunamie maar een bezoek is nog altijd de moeite waard.
Groetjes; Edje

Gast

#4 Bericht door Gast » dinsdag 14 juni 2005, 07:25

Dank jullie wel.Ik ga er zeker heen. om even te kijken. groetjes
Zijn er nog meer van dat soort paradijsjes?

Sanne

#5 Bericht door Sanne » donderdag 16 juni 2005, 05:52

Het strand van 'de Beach' heet 'Maya Bay' en inderdaad geweldig mooi.
Je kunt er goedkope tripjes naartoe maken, 20 dollar vind ik erg veel trouwens.

Sanne

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”