Snorkelen in Thailand
Moderator: Loempia
- max
- Volwaardig lid
Snorkelen in Thailand
Ik zou graag een keer willen snorkelen. Wie weet waar ik dat het beste kan doen? Ik wil graag een keer koraal zien met van die bond gekleurde vissen.
-
- Waarschuwing!
Diving
In Pattaya doen ze veel aan MUF diving, je moet het maar eens navragen daar 

Watch the "backstabbers" they never relax.
Re: Snorkelen in Thailand
Afgelopen jaar heb ik gesnorkeld bij Koh Phi Phi en Koh Khai (andamanse zee), er waren schitterende vissen en mooi koraal. Ook mijn kinderen van 8 en 10 hebben daar voor het eerst gesnorkeld en vonden het schitterend. We zagen o.a. Nemo's (clowsvis) zee-egels, een rog en vele vele gekleurde vissen. Echt onvergetelijk!! Alleen weet ik niet hoe het er nu is na de tsunami. Er schijnt toch ook veel koraal vernietigd te zijn. Volgende keer willen we naar Koh Pha Ngan of Koh Tao in de golf van Siam. Ook daar schijn je heerlijk te kunnen snorkelen. Het is niet moeilijk om het te leren en een pracht ervaring.max schreef:Ik zou graag een keer willen snorkelen. Wie weet waar ik dat het beste kan doen? Ik wil graag een keer koraal zien met van die bond gekleurde vissen.
groetjes van Anne
-
- Expat
- Contacteer:
-
- komt net kijken
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
-
- komt net kijken
Hoi, wij gaan voor de eerste keer naar Thailand en willen graag in Koh Samui gaan snorkelen en we gaan ook naar het Marine National Park voor te snorkelen kan iemand hierover ons zijn ervaringen mededelen. Het is voor ons de eerste keer dat we gaan snorkelen we gaan met 2 kinderen 8 en 11
Groetjes en tot mails
Groetjes en tot mails
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
En Ko Samui? Ik zoek een plek waar je goed kan snorkelen desnoods met een bootje de kust uitvaren. Maar waar het niet te toeristisch is.
Wat mij tit nu toe verteld is over Hua hin is dat er veel lokale mensen komen, dat het er idd niet zo mooi is als de eilanden maar dat er wel bootjes gaan voor snorkeltochtjes.
Wat mij tit nu toe verteld is over Hua hin is dat er veel lokale mensen komen, dat het er idd niet zo mooi is als de eilanden maar dat er wel bootjes gaan voor snorkeltochtjes.
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Ko Samui is beter ja! Daar heb je hele toeristische maar ook hele rustige gedeeltes en je kan inderdaad snorkelen, meestal moet je dan een stukje varen. Ko Tao kan ook, wel toeristisch maar het eiland om te snorkelen en duiken! Sommige snorkel/duik tours vanuit Ko Samui gaan naar Ko Tao, maar dit is best een eindje varen. Je kunt ook op Ko Tao overnachten, als ik zou moeten kiezen zou ik een paar daagjes op Ko Tao blijven om te snorkelen en daarna een strandvakantie op Ko Samui!