Koh anta en Koh Tao

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Bas

Koh anta en Koh Tao

#1 Bericht door Bas » maandag 14 maart 2005, 12:51

Hallo,

Ben van plan eind september naar Thailand te gaan en kreeg een tip van een vriend om Koh Lanta en Koh Tao eens te bezoeken. Hoe is de situatie na de tsunami en kan iemand mij wat vertellen over het snorkelen daar? (plannning is ongeveer een week voorda de grote trek begint :D )

alvast bedankt
Bas

Greuf

#2 Bericht door Greuf » vrijdag 15 april 2005, 18:08

Zou zeker naar Ko Tao gaan als je wil snorkelen, ben daar vorig jaar geweest en het is er echt relaxed! Een snorkeltocht van een dag boeken en je gaat rond het hele eiland snorkelen, echt heel mooi!

Edje
Expat
Expat

waar ?

#3 Bericht door Edje » vrijdag 15 april 2005, 19:09

Waarschijnlijk zijn dit kleine eilandjes, ik weet ze niet op de kaart te vinden. Gaarne geologische beschrijving. bvd, edje
Groetjes; Edje

khonkaen
Erelid
Erelid

#4 Bericht door khonkaen » zaterdag 16 april 2005, 00:22

koh tao ligt noordelijk van koh samui en koh pa-gnan

is te bereiken vanaf chumphon of samui ...

koh tao heeft niets te lijden gehad van de tsuname omdat het in de golf van thailand ligt... dit in tegenstelling met koh lanta

willem , nederthai
niets is perfect en niets is blijvend

Marijn
komt net kijken
komt net kijken

#5 Bericht door Marijn » woensdag 20 april 2005, 12:46

en ligt nog een Ko Tao zuidelijk. (ten noorden van Penang,maleisie) kijk maar in de Lonely Planet... Alleen kan ik daar weinig informatie over vinden.

Gast

#6 Bericht door Gast » woensdag 15 juni 2005, 20:10

Lanta ligt onder Phi Phi en is ook heel mooi. Helaas getroffen door de tsunami dus ik zou voor Tao kiezen.

Mieke

Tao of Lanta

#7 Bericht door Mieke » vrijdag 17 juni 2005, 15:47

Ko Tao is een echt snorkel en duikeiland ten noorden van Ko Samui aan de oostkust. Ko Lanta ligt ten noorden van o.a. Langkawi en Penang in Maleisie. Is getroffen door de tsunami, maar niet heel erg. Schijnt wel erg mooi te zijn. Bovendien is het alweer een half jaar geleden dat de boel overspoelde en zullen mensen alleen maar heel erg blij zijn dat er toeristen komen.

bonkie

lanta

#8 Bericht door bonkie » maandag 03 oktober 2005, 08:40

Ben er in April geweest toen was er al weinig te merken nu denk ik al helemaal niet meer had voor 9 dagen geboekt maar ben na 5 weer vertrokken heel veel stof en buiten het seizoen zeer weinig open wel rust mooie natuur enz maar niet om lang te verblijven

Veel Plezier

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”