10 geboden voor een thai

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: 10 geboden voor een thai

#46 Bericht door driver » vrijdag 05 oktober 2012, 12:08

louis49 schreef:prajak,ik ben belg ,ik weet dat je met veel nederlanders uit moet kijken ,het is niet voor niks dat ze in belgie zeggen ,nooit met nederlanders zaken doen ,gegarandeerd verlies je er geld aan
Een vooroordeel van veel Belgen die kennelijk een minderwaardigsheids complex t.o.v ons de Hollanders hebben en waarom ???? Zijn wij dan echt slimmer, bijdehanter en zakelijker als jullie er blijkbaar altijd geld aan verliezen met ons ???
Ik ken ook Belgen genoeg in mijn motor wereldje en niemand heeft daar last van datgene wat jij omschrijft over dat zaken doen.
Integendeel.....meestal kost het mij geld :cry:
Geef hier gewoon reacties terug tegen die Hollanders met hun grote mond :mrgreen: die wat zeggen ongeacht of ze dat wel of niet leuk vinden dat antwoord van je bedoel ik dan.
Wees trots op je Belgische afkomst want je woont in een leuk land en de taal bevalt me ook prima behalve dat Franstalige dan want dat versta ik niet .
Komende herfstvakantie zitten we met de motor weer 5 dagen in de omgeving van Olloy/ Oignies lekker met de motor wat ronddwalen en overnachten we in een uiteraard goedkoop huisje :thumbsup: we blijven natuurlijk Hollander .

gr driver

SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#47 Bericht door SiamTon » vrijdag 05 oktober 2012, 12:27

louis49 schreef:prajak,ik ben belg ,ik weet dat je met veel nederlanders uit moet kijken ,het is niet voor niks dat ze in belgie zeggen ,nooit met nederlanders zaken doen ,gegarandeerd verlies je er geld aan
Zouden die Belgen-moppen dan toch een grond van waarheid hebben?
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

dutch
Expat
Expat

#48 Bericht door dutch » vrijdag 05 oktober 2012, 12:52

Als je je niet rustig houdt,verhogen we de Hedwigpolder hoor!! :cheesy: :crazy:
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Duncan
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#49 Bericht door Duncan » vrijdag 05 oktober 2012, 23:04

driver schreef: Een vooroordeel van veel Belgen die kennelijk een minderwaardigsheids complex t.o.v ons de Hollanders hebben en waarom ???? Zijn wij dan echt slimmer, bijdehanter en zakelijker als jullie er blijkbaar altijd geld aan verliezen met ons ???
gr driver
Driver, wij gebruikten Canvas al eeuwen geleden op onze schepen om de wereld te koloniseren, en de Belgen zitten er nu nog steeds elke avond suf naar te kijken.
The difference in a nutshell :mrgreen:

Edit: Dutch, geniaal :cheesy: :cheesy: :cheesy: .

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#50 Bericht door driver » vrijdag 05 oktober 2012, 23:12

Duncan schreef:
driver schreef: Een vooroordeel van veel Belgen die kennelijk een minderwaardigsheids complex t.o.v ons de Hollanders hebben en waarom ???? Zijn wij dan echt slimmer, bijdehanter en zakelijker als jullie er blijkbaar altijd geld aan verliezen met ons ???
gr driver
Driver, wij gebruikten Canvas al eeuwen geleden op onze schepen om de wereld te koloniseren, en de Belgen zitten er nu nog steeds elke avond suf naar te kijken.
The difference in a nutshell :mrgreen:

Edit: Dutch, geniaal :cheesy: :cheesy: :cheesy: .
:mrgreen:

mooatje
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#51 Bericht door mooatje » zaterdag 06 oktober 2012, 07:48

SiamTon schreef:

Tuurlijk,heel zekers zelfs :giggle2:
Meestal voel ik me goed in mijn vel......

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#52 Bericht door Wouter_Udon » zaterdag 06 oktober 2012, 09:11

mooatje schreef:
SiamTon schreef:

Tuurlijk,heel zekers zelfs :giggle2:
Alleen weten onze Belgische vrienden het nog niet. :clap: :cheesy:
Live your dream, don't dream your life.

duikertje
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#53 Bericht door duikertje » zaterdag 06 oktober 2012, 12:57

prajak schreef:Maar nu moet je ook de 10 geboden voor de farang opnoemen !

1. Beweeg u liefst met blote borst door een afgelegen gebied als Isan.
2. Zorg voor zo kort mogelijke sportbroekjes zodat puistige billen en bijbehorende kwabben er onder uit steken.
3. Vraag uw dame-voor-korte-tijd de tieten bloot te hangen zodat de hele catalogus goed zichtbaar is.
4. Natuurlijk laat de farang alle tattoos duidelijk zien, het liefst als ze al zwart uitslaan van ellende.
5. Boeren hoort er bij. Zo hard mogelijk.
6. Een blikkie bier op straat, liefst lauw, bevordert het piesen tegen een boom.
7. Uit de mond komt alleen grove taal.
8. Je zit natuurlijk in het openbaar aan of in de catalogus van de dame-voor-korte-tijd. Je betaalt er voor, toch ?
9. Elkaar in het openbaar aflikken is een must, liefst zo dat iedereen het ziet.
10. In bars sla je iedereen in elkaar die het niet me je eens is.

Zo, zaakjes weer in evenwicht ?
En wat dacht je deze idioot,(als de link niet werkt ga naar youtube en zoek op pattaya idiot)
http://www.youtube.com/watch?v=8XGnPOOx9Ig

SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#54 Bericht door SiamTon » zondag 07 oktober 2012, 09:40

borus schreef:Meneer prajac ik vindt dat ik alleen iets over Thailand kan schRijven als ik er ook iets van weet anders heeft het niet zoveel zin om er iets over te schrijven want dan klotst de jus over de randjes van het forum
En ik kan niet meteen reageren op elk bericht want ik moet gewoon werken je weet wel de mensen die de AOW ophoesten
Wat ben jij een kleingeestige zielepoot zeg. Allemachtig!
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

louis49
Waarschuwing!
Waarschuwing!

#55 Bericht door louis49 » zondag 21 oktober 2012, 13:27

die domme belg heeft julie kaaskoppen toch duchtig gejend ,aan de reacties te zien ,he jongens

louis49
Waarschuwing!
Waarschuwing!

#56 Bericht door louis49 » zondag 21 oktober 2012, 13:30

wij vlamingen voelen ons verheven boven kaaskoppen hoor ,EN TERECHT.ons minder voelen waar haal je het ,de helft van de hollanders woont of smeekt om in belgie te wonen

Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#57 Bericht door Jim » zondag 21 oktober 2012, 13:58

er is op dit forum maar 1 kaaskop en dat ben ik!

en je mag je best verheven voelen hoor..
voelen is niet hetzelfde als het ook zijn ;)
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#58 Bericht door driver » zondag 21 oktober 2012, 14:09

louis49 schreef:wij vlamingen voelen ons verheven boven kaaskoppen hoor ,EN TERECHT.ons minder voelen waar haal je het ,de helft van de hollanders woont of smeekt om in belgie te wonen
en terecht ????????? waar baseer je dat op ? wonend in een land wat door velen bij jullie graag opgedeelt zou worden en dan spreken over zich verheven voelen boven kaaskoppen :cheesy:
Kijk nou maar uit want voor je het weet zitten jullie de Nederlands taligen en dus Vlamingen vlgs mij gewoon als provincie bij Nederland :giggle: en die moeilijke franstaligen als provincie bij Frankrijk :clap: want zelf worden jullie het toch nooit eens met elkaar zo te zien en te lezen her en der. ;)

gr driver

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#59 Bericht door Duiker » zondag 21 oktober 2012, 14:58

driver schreef:
louis49 schreef:wij vlamingen voelen ons verheven boven kaaskoppen hoor ,EN TERECHT.ons minder voelen waar haal je het ,de helft van de hollanders woont of smeekt om in belgie te wonen
en terecht ????????? waar baseer je dat op ? wonend in een land wat door velen bij jullie graag opgedeelt zou worden en dan spreken over zich verheven voelen boven kaaskoppen :cheesy:
Kijk nou maar uit want voor je het weet zitten jullie de Nederlands taligen en dus Vlamingen vlgs mij gewoon als provincie bij Nederland :giggle: en die moeilijke franstaligen als provincie bij Frankrijk :clap: want zelf worden jullie het toch nooit eens met elkaar zo te zien en te lezen her en der. ;)

gr driver

Nah...dat hebben we al eens gehad. Ongeveer 175 jaar geleden is besloten dat belgie niet meer bij de nederlanden hoort. Toen werd belgie zelfstandig. Alhoewel dat voor mijn tijd was, kan ikmelden dat het er goed wonen is. En de huizen zijn (nog steeds) veel minder kostbaar dan in nederland. Het enige nadeel is dat je in belgie woont.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

dutch
Expat
Expat

#60 Bericht door dutch » zondag 21 oktober 2012, 15:19

Ik zelf ben echt een liefhebber van het Vlaamse deel.
Ik vind het taaltje heerlijk,en ook de keuken mag er zijn.
In de politiek bewonder ik de slimme a.s. burgemeester van Antwerpen.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”