25x thailand

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: 25x thailand

#16 Bericht door driver » vrijdag 19 december 2014, 21:06

prajak schreef:Tja, als dit....

http://www.thaivisa.com/forum/topic/784 ... marijuana/

niet klopt dan lieg ik in commissie. Ik zuig het niet uit mijn duim hoor over iemand die ik al 20 jaar ken. Kijk de internationale forums en blogs er maar op na; er staat precies het zelfde.
Serpay schrijft : Totdat hij zelf aan kwam zetten en alles uitgelegd heeft.


Jij kent die Vincent dan blijkbaar 20 jaar en komt met de voorbeelden van thaivisa en blogs , Serpay heeft hem gesproken dus waar zit nu de factor...Ik ben er het dichste bij geweest om te horen hoe het zit ?

Ik zou zeggen bij degene die hem al 20 jaar kent maar die persoon komt nu niet met het verhaal van Vincent zelf maar met de genoemde voorbeelden terwijl Serpay hem denk ik niet kent maar wel gesproken heeft ..kortom...wie o wie weet hoe het precies zit met Vincent :mrgreen:

gr driver

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: 25x thailand

#17 Bericht door serpay » zaterdag 20 december 2014, 03:12

Ach arie wat zal ik zeggen ik heb vincent al vaker gesproken maar dat ik hem ken nee dat niet.
En ik neem aan wat hij zegt klopt en daar wil ik het bij laten.
Prajak dan aan jouw een paar vragen.
Je kent hem al 20 jaar dus ook in de tijd dat hij in amsterdam woonde?
Wanneer was het voor jouw de laatste keer dat je na 20.00 uur in nong-khai was?
Dat bedoel ik nu, niet alles staat in boeken of op bet web.
Ga eens een keer stappen hier dan hoor je ook andere dingen die zich hier afspelen.
Alfisti rebeli

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1580
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: 25x thailand

#18 Bericht door Herbergier » zaterdag 20 december 2014, 09:09

Stappen kan je ook voor 20.00 uur, ik ga een paar keer per week hier, aan het begin van de avond naar de kroeg en dan hoor je inderdaad veel roddelverhalen, maar mijn ervaring is en ik mag wel zeggen dat ik een ruime ervaring heb in het café-leven (mijn kroeg in Waalwijk ging pas om 03.00 uur dicht), hoe later op de avond hoe groter de overdrijving/leugen van de roddelverhalen en ik kan het weten want ik dronk nooit alcohol als ik moest werken, ik moest er wel op letten dat ik niet met zo'n zwaar overdreven roddelverhaal mee ging doen, want dat maakt je kwetsbaar als kastelein zijnde.
Alles van waarde is weerloos.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: 25x thailand

#19 Bericht door driver » zaterdag 20 december 2014, 09:16

serpay schreef:Ach arie wat zal ik zeggen ik heb vincent al vaker gesproken maar dat ik hem ken nee dat niet.
En ik neem aan wat hij zegt klopt en daar wil ik het bij laten.
Prajak dan aan jouw een paar vragen.
Je kent hem al 20 jaar dus ook in de tijd dat hij in amsterdam woonde?
Wanneer was het voor jouw de laatste keer dat je na 20.00 uur in nong-khai was?
Dat bedoel ik nu, niet alles staat in boeken of op bet web.
Ga eens een keer stappen hier dan hoor je ook andere dingen die zich hier afspelen.
Jij sprak hem onlangs nog , lees zeer recent dus ik ga er dan even gemaks halve vanuit dan dat jij dan ook de laatste info van Vincent zelf krijgt .
Prajak komt met andere voorbeelden en heeft hem dan niet recent gesproken dus dan neem ik nu even aan dat jij/jullie die V. gesproken hebben nu wat beter op de hoogte zijn van zijn situatie.

Wat Herbergier aangeeft over dat stappen voor of na 8.00 uur en roddel verhalen klopt ook wel maar als Vincent zelf eea verteld zal daar toch ook wel een kern van waarheid inzetten lijkt me ipv berichten uit een krant of blog die worden neergezet door anderen ?

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: 25x thailand

#20 Bericht door printen44 » zaterdag 20 december 2014, 09:46

Mensen, wat wordt er nou niet geschreven over welk verhaal de meeste waarheid bevat. Ik maak me er niet druk om.

Voor mij, ik ga van de foto's af, is het een griezel van een vent, vanwege zijn uiterlijk en of hij nu wel of niet van dat spul gerookt heeft, zal mij een zorg zijn. Als ik hem in het donker zou tegengekomen, dan ga ik gillend op de loop. Mij is het altijd een raadsel dat iemand zich zo kan toetakelen.

Ik zou zeggen dat hij door zijn uiterlijk, hij altijd de schijn tegen zich zal hebben.

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: 25x thailand

#21 Bericht door serpay » zaterdag 20 december 2014, 11:02

Klopt herbergier stappen kun je ook voor 20.00 uur en sterke verhalen hoor je overal natuurlijk.
Ook op dit forum zullen soms verhalen met een luchtje geplaatst worden.
Tja vandaag eigenlijk weinig gedaan wel veel gelopen mijn voeten doen nu nog zeer.
En vrouwlief ligt nu voor pampus op bed.
Ga zelf ff een leo scoren voordat we aan het avond programma beginnen.
Moet zeggen dat er veel veranderd is hier de laatste 20 jaar .
Niet altijd ten goede maar over het algemeen wel beter voor de mensen die er wonen.
Tot morgen
Alfisti rebeli

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: 25x thailand

#22 Bericht door driver » zaterdag 20 december 2014, 13:25

printen44 schreef:Mensen, wat wordt er nou niet geschreven over welk verhaal de meeste waarheid bevat. Ik maak me er niet druk om.

Voor mij, ik ga van de foto's af, is het een griezel van een vent, vanwege zijn uiterlijk en of hij nu wel of niet van dat spul gerookt heeft, zal mij een zorg zijn. Als ik hem in het donker zou tegengekomen, dan ga ik gillend op de loop. Mij is het altijd een raadsel dat iemand zich zo kan toetakelen.

Ik zou zeggen dat hij door zijn uiterlijk, hij altijd de schijn tegen zich zal hebben.
Ik maak me er ook niet druk om en het gaat mij niet direct om de waarheid wel om het feit dat P. reageert om het bericht van Serpay en dat m.i wat in twijfel trekt gezien zijn reactie en Serpay stelt vervolgens weer wat vragen aan P. waar nog niet op gereageerd is dus dan heb ik nu toch de voorkeur voor Serpay wat hij schreef over de gebeurtenissen omtrent Vincent.

Totaal onbelangrijk verder maar als Serpay iets schrijft hoeft dat m.i niet direct in twijfel te worden getrokken ( mits dat zo is dan ) ongeacht door wie.

Wat betreft het uiterlijk ect deel ik jouw mening behalve dat gillend op de loop gaan dat doe ik voor niemand of het moet echt extreem worden ;)

gr driver

torkom
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1392
Lid geworden op: dinsdag 25 april 2006, 17:55

Re: 25x thailand

#23 Bericht door torkom » zaterdag 20 december 2014, 13:47

"Wat betreft het uiterlijk ect deel ik jouw mening behalve dat gillend op de loop gaan dat doe ik voor niemand of het moet echt extreem worden"


Ik vind die kop van hem wel redelijk extreem.. :shock:
Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: 25x thailand

#24 Bericht door driver » zaterdag 20 december 2014, 13:51

torkom schreef:"Wat betreft het uiterlijk ect deel ik jouw mening behalve dat gillend op de loop gaan dat doe ik voor niemand of het moet echt extreem worden"


Ik vind die kop van hem wel redelijk extreem.. :shock:
Alledaags is het idd niet maar ervoor weglopen zou ik niet doen ;)

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: 25x thailand

#25 Bericht door Jim » zaterdag 20 december 2014, 16:40

don't judge the book by its cover.
de mensen die het netst gekleed zijn, zijn doorgaans ook de mensen die je het minst kan vertrouwen.
op thaivisa werd ook al aangehaald dat hij ondanks zijn uiterlijk een relaxte gozert schijnt te zijn.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

torkom
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1392
Lid geworden op: dinsdag 25 april 2006, 17:55

Re: 25x thailand

#26 Bericht door torkom » zaterdag 20 december 2014, 16:56

Dus diegene die eruit zien als een crimineel kun je doorgaans het meest vertrouwen als ik het goed begrijp ?
Wat een flauwekul... :cheesy:

Enne..als tie onder invloed van de wiet is zal ie best relaxed zijn...dat geloof ik wel..
Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: 25x thailand

#27 Bericht door Jim » zaterdag 20 december 2014, 17:06

hoe ziet een crimineel er dan uit volgens jou?
als iedereen met een tattoo op z'n gezicht een crimineel is wat betekent dat dan voor het hele maori volk?
allemaal criminelen?
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

torkom
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1392
Lid geworden op: dinsdag 25 april 2006, 17:55

Re: 25x thailand

#28 Bericht door torkom » zaterdag 20 december 2014, 17:11

Jim schreef:hoe ziet een crimineel er dan uit volgens jou?
als iedereen met een tattoo op z'n gezicht een crimineel is wat betekent dat dan voor het hele maori volk?
allemaal criminelen?

Kijk dan 's naar de context zou ik zeggen...verder maak ik hier geen woorden aan vuil.
Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: 25x thailand

#29 Bericht door Jim » zaterdag 20 december 2014, 18:16

de context is dat iemand die er zo uitziet je minder gauw zal belazeren als iemand die er uitziet als bijv. mark rutte.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: 25x thailand

#30 Bericht door Gardensafari » zaterdag 20 december 2014, 18:47

Lombroso en frenologie zijn al jaren geleden in de ban gedaan.
In plaats van meer leuke verhalen van Serpay word ik weer eens getracteerd op een berg onzin.
En Jim maakt het helemaal bont.
Eerst terecht "Don't judge a book by its cover" en dan wordt iedereen die eruit ziet als Rutte (de meerderheid in NL denk ik dan) gestigmatiseerd.
Hij is weer lekker.
Zo, en nu tijd voor een Grolsch.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”