Chiang Mai naar Koh Samui

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Eline90
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 7
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2014, 11:55

Chiang Mai naar Koh Samui

#1 Bericht door Eline90 » vrijdag 21 november 2014, 09:35

Hallo!

Wij gaan van 8 tm 29 augustus 2015 naar Thailand. Nog ver weg, maar ik had gelezen dat de binnenlandse vluchten het best ver van tevoren geboekt kunnen worden. Nu vond ik alleen een vlucht van Bangkok Airways van Chiang Mai naar Samui voor 219 euro pp en nog duurdere. Leek me erg duur. Hebben jullie er ervaring mee of deze prijzen nog veranderen, of is het dan goedkoper om op een andere (langere) manier naar Koh Samui te reizen?
Bedankt!

pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1377
Lid geworden op: woensdag 07 januari 2009, 14:30

Re: Chiang Mai naar Koh Samui

#2 Bericht door pong » zaterdag 22 november 2014, 13:16

SAM is een prive vliegveld van BKK air and DUS altijd duur-gewoon min of meer vaste prijs, totdat vrijwel alle seats verkocht zijn. Maar pas sinds heel kort vliegen ze direkt CNX-SAM. Maar je mag wel in hun lounge voor vertrek, zodat je toch dat bisnes gevoel krijgt.
Dat hoe eerder hoe beter-hoewel, op alles zijn uitzonderingen, geldt vooral voor prijsstunter AirAsia die dus NIET direkt op SAM vliegt, wel o Surat+aansl bus+pont. Die uitzondering is: hun af en toe promotiestunts-er is er 1 net afgelopen. Maar dat hoef je niet zo heel vroeg te boeken-3-4 mnd tevoren is nog ruim zat-en wordt je minder verrast met allerlei schemawijzigingen.
je kan evt tegen die tijd ook kijken op thailionair-mogelijk dat die meer routes openen-en dan altijd met zeer lage instormprijzen. hewb die voor 2 weken benut en was content: ietsje beter als AA.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”