alleen na thailand

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
1ngrid1965
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: woensdag 27 augustus 2014, 17:27

alleen na thailand

#1 Bericht door 1ngrid1965 » woensdag 27 augustus 2014, 19:30

ik ben een vrouw van 49 en door omstandigheden op 5 november alleen na thailand wat op zich niet heel erg is maar ik zou het leuk vinden om niet alleen te zijn
zijn er misschien mensen van mijn leeftijd die omstreeks die tijd in patong zijn of ergens in de buurt om samen iets te ondernemen ik hoor graag van jullie
ingrid

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1580
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: alleen na thailand

#2 Bericht door Herbergier » donderdag 28 augustus 2014, 11:52

Ga eens vragen op Patong beach bij het Nederlands georiënteerd gezellige restaurant 'Bo's Beach Bar' , daar komen veel Nederlanders en misschien zit er wel een Nederlandse vrouw of man tussen, in dezelfde situatie, waar je een beetje mee kan optrekken.

'Bo's Beach Bar' is te vinden, als je vanaf de Bangla road voor het strand rechtsaf gaat, langs de rij restaurants en hotels die op het strand liggen, dan ga je aan het eind van die rij linksaf richting strand, dit is het verlengde van de Sawatdirak road, en dan zie je links 20m voor het strand een smal straatje, met daarin na 20m aan de linkerkant het restaurant.

Hier is hun facebook site. https://www.facebook.com/pages/Bo-Beach ... 6933751898

Kijk anders even via Google bij Tripadvisor, daar zijn ze zeer goed te spreken over dit restaurant.
Alles van waarde is weerloos.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”