Vliegtickets na Bangkok

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Vliegtickets na Bangkok

#16 Bericht door driver » zaterdag 24 januari 2015, 09:50

robin33 schreef:Even wat anders, ga dit keer in de zomervakantie omdat we met een ander gezin gaan.
Normaal vlieg ik met Eva maar vanaf de zomer gaat quatar airlines ook vanaf Schiphol
Oké het is met 1 tussenstop maar die is kort. Het scheelde voor 4 volw en een kind 1000 euro. En met nieuwe vliegtuigen... Toch maar is over nadenken..
quatar...dat zal ik ook in de gaten gaan houden dan.
1000 euro is veel geld daar kun je weer andere leuke dingen mee doen.

gr driver

Dijkshoorn
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 7
Lid geworden op: maandag 14 april 2014, 12:11

Re: Vliegtickets na Bangkok

#17 Bericht door Dijkshoorn » woensdag 28 januari 2015, 13:03

ik heb bij China Airlines besteld, Amsterdam naar Bangkok, directe vlucht. Eind maart, vertrek zaterdag. Voor bijna 700 euro.

Als je tickets wilt bestellen moet je ongeveer 2 maanden van tevoren boeken. En als je de tickets boekt is het beter om op een andere pc te boeken, want blijkbaar kan de site a.d.v. van uw ip-adress zien en wordt de tickets ineens 30 euro duurder.

Als je geboekt hebt moet je maar voor de gein teruggaan naar die site en zie je dat dezelfde vlucht ineens wat duurder is geworden.
Mijn bezoeklocaties zijn Pattaya en Bangkok over het algemeen.

Gebruikersavatar
v@go
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1691
Lid geworden op: vrijdag 19 februari 2010, 13:10
Locatie: Belgie-จอมเทียน

Re: Vliegtickets na Bangkok

#18 Bericht door v@go » woensdag 28 januari 2015, 22:04

Dat is een broodje aap verhaal lees hier maar een
http://jancusters.be/koopjes/zijn-vlieg ... ito-surft/

En een ticket AMS BKK in maart-april hoeft niet zo duur te zijn.Bij EVA air ben je voor 633€ klaar
vertrek 26 mrt t/m 21 april
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Vliegtickets na Bangkok

#19 Bericht door driver » donderdag 29 januari 2015, 09:43

Dijkshoorn schreef:ik heb bij China Airlines besteld, Amsterdam naar Bangkok, directe vlucht. Eind maart, vertrek zaterdag. Voor bijna 700 euro.

Als je tickets wilt bestellen moet je ongeveer 2 maanden van tevoren boeken. En als je de tickets boekt is het beter om op een andere pc te boeken, want blijkbaar kan de site a.d.v. van uw ip-adress zien en wordt de tickets ineens 30 euro duurder.

Als je geboekt hebt moet je maar voor de gein teruggaan naar die site en zie je dat dezelfde vlucht ineens wat duurder is geworden.
Andere pc en herkenning weet ik niet maar ik heb onlangs gewoon bij 333 Travel Eva Air voor Suk geboekt voor ik dacht 630,00 euro.

Aanbiedings sites zoals Ticketspy o.a vindt ik allemaal maar niks, Je zoekt je meestal het apelazerus of moet via open jaw oid boeken , Andere retourvlucht, Vertrek vanaf Duitsland of Zwitserland oid allemaal waardeloos vindt ik .
Soms zie ik zo,n aanbieding direct maar meestal vindt ik ze niet eens als ze bijv retour BKK nu voor 399,00 aanbieden ik kom dan weer terecht in de 600 of hogere bedragen of bijv 550,00 via Dubai met 8 uur tussenstop.

Voorlopig ga ik niet naar Thailand denk ik dus eind dit jaar kijk ik wel weer een keer ;)
Gaan we toch eerder ...kijk ik ook eerder uiteraard.

gr driver

Markbr
kenner
kenner
Berichten: 103
Lid geworden op: zondag 26 maart 2006, 23:04

Re: Vliegtickets na Bangkok

#20 Bericht door Markbr » donderdag 29 januari 2015, 12:55

v@go schreef:Dat is een broodje aap verhaal lees hier maar een
http://jancusters.be/koopjes/zijn-vlieg ... ito-surft/

En een ticket AMS BKK in maart-april hoeft niet zo duur te zijn.Bij EVA air ben je voor 633€ klaar
vertrek 26 mrt t/m 21 april
Zeker geen kijker van het programma "Kassa" ??? Daar hebben ze dit verschijnsel ook behandeld.
Ken verder ook mensen die het hebben ondervonden. MAAR er zou wat aan gedaan worden.
Als dat nou niet meer gebeurd dan hebben ze daar dus ook daadwerkelijk wat aan gedaan :)

Gebruikersavatar
v@go
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1691
Lid geworden op: vrijdag 19 februari 2010, 13:10
Locatie: Belgie-จอมเทียน

Re: Vliegtickets na Bangkok

#21 Bericht door v@go » donderdag 29 januari 2015, 19:45

Markbr schreef:
v@go schreef:Dat is een broodje aap verhaal lees hier maar een
http://jancusters.be/koopjes/zijn-vlieg ... ito-surft/

En een ticket AMS BKK in maart-april hoeft niet zo duur te zijn.Bij EVA air ben je voor 633€ klaar
vertrek 26 mrt t/m 21 april
Zeker geen kijker van het programma "Kassa" ??? Daar hebben ze dit verschijnsel ook behandeld.
Ken verder ook mensen die het hebben ondervonden. MAAR er zou wat aan gedaan worden.
Als dat nou niet meer gebeurd dan hebben ze daar dus ook daadwerkelijk wat aan gedaan :)
Ook dat heb ik gezien bij kassa en er zijn geen bewijzen gevonden voor dat verhaal.

Hieronder al een oudere link en ook hier blijkt dat het niet waar is.
http://www.rendement.nl/mijn-rendement/ ... mhoog.html

Plaats maar een link met bewijs dat het wel zo is
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก

mulderslag
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 39
Lid geworden op: maandag 05 november 2007, 23:24

Re: Vliegtickets na Bangkok

#22 Bericht door mulderslag » donderdag 29 januari 2015, 23:08

Gewoon uit proberen zou ik zeggen, ik weet zeker dat het waar is we hebben het op 3 computers uitgeprobeerd!
v@go schreef:
Markbr schreef:
v@go schreef:Dat is een broodje aap verhaal lees hier maar een
http://jancusters.be/koopjes/zijn-vlieg ... ito-surft/

En een ticket AMS BKK in maart-april hoeft niet zo duur te zijn.Bij EVA air ben je voor 633€ klaar
vertrek 26 mrt t/m 21 april
Zeker geen kijker van het programma "Kassa" ??? Daar hebben ze dit verschijnsel ook behandeld.
Ken verder ook mensen die het hebben ondervonden. MAAR er zou wat aan gedaan worden.
Als dat nou niet meer gebeurd dan hebben ze daar dus ook daadwerkelijk wat aan gedaan :)
Ook dat heb ik gezien bij kassa en er zijn geen bewijzen gevonden voor dat verhaal.

Hieronder al een oudere link en ook hier blijkt dat het niet waar is.
http://www.rendement.nl/mijn-rendement/ ... mhoog.html

Plaats maar een link met bewijs dat het wel zo is

robin33
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 492
Lid geworden op: maandag 30 mei 2011, 15:18
Contacteer:

Re: Vliegtickets na Bangkok

#23 Bericht door robin33 » vrijdag 30 januari 2015, 09:21

Heb het 2 jaar geleden is uitgezocht, scheelde echt wel,
paar x zoeken/kijken op 1 computer voor een ticket voor een bepaalde datum. En naar een paar keer schoot die datum een een paar honderd euro omhoog. Toen op "schone" pc op mijn werk gekeken kreeg toen weer de lagere standaard prijs.

Ralluf
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 25
Lid geworden op: zondag 02 november 2014, 16:52

Re: Vliegtickets na Bangkok

#24 Bericht door Ralluf » vrijdag 30 januari 2015, 21:22

Ik heb een retourticket geboekt voor oktober dit jaar met Eva Airlines. Een rechtstreekse vlucht voor €568,-

Prima deal :thumbsup:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Vliegtickets na Bangkok

#25 Bericht door driver » vrijdag 30 januari 2015, 22:49

Ralluf schreef:Ik heb een retourticket geboekt voor oktober dit jaar met Eva Airlines. Een rechtstreekse vlucht voor €568,-

Prima deal :thumbsup:
8 mnd van te voren is wel vroeg vindt ik maar de prijs is wel goed .
Alles onder de 600 voor een rechtstreekse vlucht vanaf Schiphol vindt ik eigenlijk wel goed.


gr driver

johannes300
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 36
Lid geworden op: woensdag 09 mei 2007, 07:05

Re: Vliegtickets na Bangkok

#26 Bericht door johannes300 » donderdag 26 februari 2015, 16:37

wij hebben(december 2014) china airlines ticket geboekt voor volgende week, via wtc, voor 555 exclusief boekingskosten, dus komt op ongeveer 575 per ticket
Laatst gewijzigd door johannes300 op donderdag 26 februari 2015, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.

hanshu

Re: Vliegtickets na Bangkok

#27 Bericht door hanshu » donderdag 26 februari 2015, 16:45

Prima prijzen allemaal.....vind het nog steeds een wonder dat ze daarvoor kunnen vliegen.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Vliegtickets na Bangkok

#28 Bericht door prajak » donderdag 26 februari 2015, 17:20

Ze kunnen er voor vliegen als IEDERE stoel bezet is en er geen vertragingen optreden.

Lees deze week dat de businesbezetting veel te laag is bij de grote maatschappijen. En iedere seconde op het vliegveld kost pegels.

First class is vaak al afgeschaft want die lui nemen een privé vliegtuig, ben je af van het wachten af op Karin Keutelaar die vergeet op tijd naar de gate te komen.

De winst per stoel, las ik ooit, is geen 5 euro per intercontinentale vlucht. Dat is niet veel als je ook moet sparen voor nieuwe vliegtuigen.

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: Vliegtickets na Bangkok

#29 Bericht door genesis » vrijdag 27 februari 2015, 07:20

driver schreef:
Ralluf schreef:Ik heb een retourticket geboekt voor oktober dit jaar met Eva Airlines. Een rechtstreekse vlucht voor €568,-

Prima deal :thumbsup:
8 mnd van te voren is wel vroeg vindt ik maar de prijs is wel goed .
Alles onder de 600 voor een rechtstreekse vlucht vanaf Schiphol vindt ik eigenlijk wel goed.


gr driver
Ik heb op een paar euro na hetzelfde betaald voor een ticket China Airlines ook in die periode, maar ik kreeg geen punten meer op mijn frequent flyer pas, de tickets zijn te goed koop zeiden ze, dan kunnen ze geen punten meer geven, ook mogen we op Schiphol geen gebruik meer maken van de business lounge (maak ik wel gebruik van de Amro lounge, daar heb ik wel toegang toe).

Op de terugweg mogen we in Bangkok weer wel gebruik maken van de lounge..... :roll:

Tja.... de maatschappijen zullen niet veel meer op een ticket verdienen, zeker als je ziet dat een ticket dan nog eens voor 40 a 45% uit belasting bestaat! :o

Genesis
Laatst gewijzigd door genesis op zaterdag 28 februari 2015, 03:10, 1 keer totaal gewijzigd.

pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1377
Lid geworden op: woensdag 07 januari 2009, 14:30

Re: Vliegtickets na Bangkok

#30 Bericht door pong » vrijdag 27 februari 2015, 09:07

Voor de vlugge vogels, die nu al weten wanneer ze gaan en niet opzien tegen GUlf+overstap:
EY=Etihad, retour voor 555 eur, ook nog dubbel mijlen als je je eerst aanmeldt daarvoor, met zeer grote beschikbaarheid tot begin dec.
KLM nog enkele dagen-rechtstreeks en NL sjaggerijn aan boord: ook rond die prijs, maar veel minder kans ze te vinden en voor 3 maand-tot voor de zomervakantie.
China biedt retour voor rond de 560/570 voor alngere periodes.
Voor alles geldt: meteen boeken en betalen, niet goed=geld kwijt, bij cancellen e.d. Bij EY kan je voor 150/200 eur de terugreis meest nog wijzigen.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”