Ticket BKK-NL/BE/DU retour

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Ticket BKK-NL/BE/DU retour

#1 Bericht door ron » zondag 10 februari 2013, 04:26

Jaja,daar zijn we weer.
Heb dit al eens eerder aangekaart,maar kwam er toen ook niet helemaal uit.
De baby is net 11 dagen oud,als ik weer terug reis naar NL.
Ben al een maand langer gebleven dan eerder was gepland,maar door een beetje verkeerde berekeningen van de zwangerschap door "deze of gene" (was utgerekend op Valentijnsdag 14/2) was dit nodig,wilde ik althans bij de bevalling wezen.

Ben daardoor zakelijk wel wat aan het klooien geweest,aangezien ik een klus snel moest uitbesteden aan een ander,welke mij gewoon onnodig veel geld heeft gekost.(van je "vrienden"moet je het hebben. :Whistle:)
In ieder geval is er op het moment weinig werk (mede door de kou) en heb ik besloten om nog een maand ofzo te blijven.
Nog lekker even genieten van de jongens Kevin en Simon.

Dus weer contact opgenomen met het reisburo,welke niet in staat was een passende terugreis aan te bieden,alleen op 9 maart,met bijbetaling van 445 euro.
Tja,ik had al een paar honderd betaalt voor de eerste verandering,en vind dit eigenlijk iets te gortig worden.

Eigenlijk reis ik veel heen en weer,en bedacht mezelf dat ik beter een nieuw retour-ticket kan kopen,startende in BKK.
Dus to the point:heeft iemand ervaring om een (redelijk geprijsd) retour-ticket in Thailand te kopen.

Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: Ticket BKK-NL/BE/DU retour

#2 Bericht door nbreeker » zondag 10 februari 2013, 04:54

ron schreef:Jaja,daar zijn we weer.
Heb dit al eens eerder aangekaart,maar kwam er toen ook niet helemaal uit.
De baby is net 11 dagen oud,als ik weer terug reis naar NL.
Ben al een maand langer gebleven dan eerder was gepland,maar door een beetje verkeerde berekeningen van de zwangerschap door "deze of gene" (was utgerekend op Valentijnsdag 14/2) was dit nodig,wilde ik althans bij de bevalling wezen.

Ben daardoor zakelijk wel wat aan het klooien geweest,aangezien ik een klus snel moest uitbesteden aan een ander,welke mij gewoon onnodig veel geld heeft gekost.(van je "vrienden"moet je het hebben. :Whistle:)
In ieder geval is er op het moment weinig werk (mede door de kou) en heb ik besloten om nog een maand ofzo te blijven.
Nog lekker even genieten van de jongens Kevin en Simon.

Dus weer contact opgenomen met het reisburo,welke niet in staat was een passende terugreis aan te bieden,alleen op 9 maart,met bijbetaling van 445 euro.
Tja,ik had al een paar honderd betaalt voor de eerste verandering,en vind dit eigenlijk iets te gortig worden.

Eigenlijk reis ik veel heen en weer,en bedacht mezelf dat ik beter een nieuw retour-ticket kan kopen,startende in BKK.
Dus to the point:heeft iemand ervaring om een (redelijk geprijsd) retour-ticket in Thailand te kopen.

Ron.
Hallo Ron.
Ik reis uiteraard altijd Bkk-A'dam vv.en ik betaalde een paar weken terug voor een vlucht met Eva air op 8 juni heen en terug op 25 juni nog geen 30.000 bath.Voor dat dure geld wat je voor veranderingen moet betalen kan je beter een Evergreen ticketkopen dat is een bussinesclasstoel met eten uit de economie heb je een goeie stoel voor 250 euro bovenop je retour,economie.Ik weet niet met wie je vlieg normaal en waar je boekt maar ik heb nog nooit hoeven te betalen voor een verandering ik heb nu kort geboekt maar normaal boek ik 4 weken maar ga meestal na 3 weken weer terug naar Thailand.

Groeten

Nick.
Laatst gewijzigd door nbreeker op zondag 10 februari 2013, 05:08, 1 keer totaal gewijzigd.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Ticket BKK-NL/BE/DU retour

#3 Bericht door ron » zondag 10 februari 2013, 05:07

Hallo nick

Normaal reis ik altijd EVA-Elite of ouderwets EVA-Evergreen klasse.
Gewoonlijk boek ik dat altijd bij 333travel.
Had nu bij hen geboekt via Dusseldorf Etihad (prima trouwens) met tussenstop.
Bevalt mij reuzegoed die stop,want dan kan ik mijn vieze verslaving gaan botvieren....roken.

EVA-air is prima,maar ik kan bij mijn 333travel de reis niet omdraaien bij het keuzemenu.
dus:vertrek BKK aankomst AMS

Heb 333 net wel een mailtje gestuurd en zal morgen wel antwoord krijgen.
Op het net is het moeilijk zoeken,want als je wat aanklikt wordt het weer omgedraaid.
Kan wel met Aeroflot reizen (belachelijke overstaptijden voor een pittige prijs) maar daar gaat mijn voorkeur niet naar uit.
Maar oke,heb nog even de tijd,dus vandaar eigelijk mijn post hier.
Bij wie boek jij EVA in Thailand Nick?

Groet,Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: Ticket BKK-NL/BE/DU retour

#4 Bericht door nbreeker » zondag 10 februari 2013, 05:12

nbreeker schreef:
ron schreef:Jaja,daar zijn we weer.
Heb dit al eens eerder aangekaart,maar kwam er toen ook niet helemaal uit.
De baby is net 11 dagen oud,als ik weer terug reis naar NL.
Ben al een maand langer gebleven dan eerder was gepland,maar door een beetje verkeerde berekeningen van de zwangerschap door "deze of gene" (was utgerekend op Valentijnsdag 14/2) was dit nodig,wilde ik althans bij de bevalling wezen.

Ben daardoor zakelijk wel wat aan het klooien geweest,aangezien ik een klus snel moest uitbesteden aan een ander,welke mij gewoon onnodig veel geld heeft gekost.(van je "vrienden"moet je het hebben. :Whistle:)
In ieder geval is er op het moment weinig werk (mede door de kou) en heb ik besloten om nog een maand ofzo te blijven.
Nog lekker even genieten van de jongens Kevin en Simon.

Dus weer contact opgenomen met het reisburo,welke niet in staat was een passende terugreis aan te bieden,alleen op 9 maart,met bijbetaling van 445 euro.
Tja,ik had al een paar honderd betaalt voor de eerste verandering,en vind dit eigenlijk iets te gortig worden.

Eigenlijk reis ik veel heen en weer,en bedacht mezelf dat ik beter een nieuw retour-ticket kan kopen,startende in BKK.
Dus to the point:heeft iemand ervaring om een (redelijk geprijsd) retour-ticket in Thailand te kopen.

Ron.
Hallo Ron.
Ik reis uiteraard altijd Bkk-A'dam vv.en ik betaalde een paar weken terug voor een vlucht met Eva air op 8 juni heen en terug op 25 juni nog geen 30.000 bath.Voor dat dure geld wat je voor veranderingen moet betalen kan je beter een Evergreen ticketkopen dat is een bussinesclasstoel met eten uit de economie heb je een goeie stoel voor 250 euro bovenop je retour,economie.Ik weet niet met wie je vlieg normaal en waar je boekt maar ik heb nog nooit hoeven te betalen voor een verandering ik heb nu kort geboekt maar normaal boek ik 4 weken maar ga meestal na 3 weken weer terug naar Thailand.

Groeten

Nick.
ron schreef:Hallo nick

Normaal reis ik altijd EVA-Elite of ouderwets EVA-Evergreen klasse.
Gewoonlijk boek ik dat altijd bij 333travel.
Had nu bij hen geboekt via Dusseldorf Etihad (prima trouwens) met tussenstop.
Bevalt mij reuzegoed die stop,want dan kan ik mijn vieze verslaving gaan botvieren....roken.

EVA-air is prima,maar ik kan bij mijn 333travel de reis niet omdraaien bij het keuzemenu.
dus:vertrek BKK aankomst AMS

Heb 333 net wel een mailtje gestuurd en zal morgen wel antwoord krijgen.
Op het net is het moeilijk zoeken,want als je wat aanklikt wordt het weer omgedraaid.
Kan wel met Aeroflot reizen (belachelijke overstaptijden voor een pittige prijs) maar daar gaat mijn voorkeur niet naar uit.
Maar oke,heb nog even de tijd,dus vandaar eigelijk mijn post hier.
Bij wie boek jij EVA in Thailand Nick?

Groet,Ron.
Ik boek hier in Udon als je hulp nodig heb laat het me even weten vandaag zijn ze gesloten ook hier in Thailand gaan ze langzamerhand naar een zesdaagse week.wanneer wil je vliegen en terug ga ik eens kijken bij Eva.je kunt me een pb sturen

Groeten.
Nick.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Ticket BKK-NL/BE/DU retour

#5 Bericht door ron » zondag 10 februari 2013, 05:28

Oke Nick,zal ik doen.
Ik ga ook even in Pattaya kijken,heb veel reisburo,s gezien met het EVA-logo.
Toch gaat mijn voorkeur uit naar Dusseldorf,aangezien mijn auto er nog staat.
Ik weet nog niet precies de terugreisdatum,aangezien het afhangt van een asbest-project in Zeist,waarvan de startdatum nog niet geheel duidelijk is,aangezien wij daar met een geheel nieuw product gaan werken en dit pas door de ballantage-commisie is toegelaten. :thumbsup:

Mogelijk de tweede week van maart naar Nederland,en terugreis 2 maanden later.
Als ik er hier niet uit kom,hou ik mij aanbevolen voor jou hulp Nick.
Bedankt al vast.

Groet,Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Ticket BKK-NL/BE/DU retour

#6 Bericht door Jeanette » zondag 10 februari 2013, 06:07

Wij boekten bij --> http://www.specialjourney.com/ <-- bij Jeroen.
Hij spreekt beide talen en is tot nu toe de enige Nederlander die ik gekleed heb zien zwemmen. :mrgreen:

[|)

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Ticket BKK-NL/BE/DU retour

#7 Bericht door ron » zondag 10 februari 2013, 06:23

Speciaal voor jou dan Jeanette..............

Afbeelding

Heb even de site gezien (mooi) maar kan niet echt speciaal tickets aanklikken,en doet hij ook tickets BKK-NL/BE/DU?

Ron
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
De Beweerder
Expat
Expat
Berichten: 1737
Lid geworden op: dinsdag 25 oktober 2005, 22:57
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Ticket BKK-NL/BE/DU retour

#8 Bericht door De Beweerder » zondag 10 februari 2013, 06:59

Gewoon online boeken en betalen met creditcard Ron.

http://www.evaair.com/en-global/index.html
A millionaire in free time, can not save time only use ;)

Gebruikersavatar
De Beweerder
Expat
Expat
Berichten: 1737
Lid geworden op: dinsdag 25 oktober 2005, 22:57
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Ticket BKK-NL/BE/DU retour

#9 Bericht door De Beweerder » zondag 10 februari 2013, 07:06

Deze is ook erg handig (wel een creditcard nodig)

http://www.skyscanner.nl
A millionaire in free time, can not save time only use ;)

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Ticket BKK-NL/BE/DU retour

#10 Bericht door elst99 » zondag 10 februari 2013, 07:28

Ron misschien een optie, AirBerlin vliegt nog rechtstreeks naar Phucket en daar kun je ook een enkele vlucht boeken en vliegen rechtstreeks op Düsseldorf, met een binnenlandse vlucht van Bk naar Phucket .
Kun je rechtstreeks boeken neem een xl stoel, zit je comfortabel. Je mag 30 kg. Meenemen..
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Ticket BKK-NL/BE/DU retour

#11 Bericht door ron » zondag 10 februari 2013, 07:36

elst99 schreef:Ron misschien een optie, AirBerlin vliegt nog rechtstreeks naar Phucket en daar kun je ook een enkele vlucht boeken en vliegen rechtstreeks op Düsseldorf, met een binnenlandse vlucht van Bk naar Phucket .
Kun je rechtstreeks boeken neem een xl stoel, zit je comfortabel. Je mag 30 kg. Meenemen..
Toevallig zat ik deze optie te overwegen,Elst.
Denk dat dit het gaat worden,alhoewel ik net 9va Skype) ben uitgenodigd bij een vriend die op Bali woont.
Mischien dat ik daar een week naar toe ga,en vanuit daar een vlucht boek.
Ben echt alles aan het overwegen,maar zal deze week eerst utsluitsel moeten krijgen wanneer ik in NL aan de bak kan gaan,en dan weet ik ook wanneer ik weer deze kant op kan gaan.
Maar ben blij dat er forumleden zijn met tips..................!

Bedankt zo ver.

Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: Ticket BKK-NL/BE/DU retour

#12 Bericht door Edje » zondag 10 februari 2013, 13:46

Groetjes; Edje

mulderslag
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 39
Lid geworden op: maandag 05 november 2007, 23:24

Re: Ticket BKK-NL/BE/DU retour

#13 Bericht door mulderslag » zondag 10 februari 2013, 14:28

Deze is ook handig:

http://www.chaser.nl/

JanT
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: maandag 16 juli 2012, 14:57

Re: Ticket BKK-NL/BE/DU retour

#14 Bericht door JanT » maandag 11 februari 2013, 00:45

debeheerder schreef:Gewoon online boeken en betalen met creditcard Ron.

http://www.evaair.com/en-global/index.html
Als ik via deze link vanuit Nederland een reis voor mijn vriendin wil boeken BKK-NL (mei -augustus) dan ben ik voordeliger uit dan ergens anders. Echter omdat ik niet meereis (lees ik) moet ik mijn Creditcard bij een Eva Air Office laten verifieren en tekenen voor een "Indemnity of Payment".

Via het internet kan ik geen kantoor in Nederland vinden. Heeft iemand hier ervaring mee?

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Ticket BKK-NL/BE/DU retour

#15 Bericht door ron » maandag 11 februari 2013, 00:53

Eva Air Adres: Strawinskylaan 617.
Postcode: 1077 XX Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 5759166.
Fax: 020 5759174.
Email: salesams@evaair .
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”