PvdA loser?

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: PvdA loser?

#256 Bericht door prajak » vrijdag 23 mei 2014, 17:10

Duncan, woorden als uitgekotst en bagger zijn niet vriendelijk.

En het off topic gedeelte betekent niet dat je buiten het forum bezig bent.

Ik zag aan de presentielijst dat ik helaas moet vermoeden dat binnenkort de XXL jarretelletjes weer het leuterhuis zullen bezoeken en de nog niet volledig omgebouwde, aldaar werkende 'heren' met veel te korte broekjes ons hun kontje zullen tonen. Met hun hulpstukken nauwelijks verholen er bij hangend in veel te strakke Zeeman lingerie.

Dit forum gaat te weinig over Thailand en te veel over humbug.

Maar daar gaan we wat aan doen ! Reken maar. We ? Dat hoor je later wel.

Gebruikersavatar
Jos Flachs
Expat
Expat
Berichten: 910
Lid geworden op: woensdag 10 mei 2006, 12:35
Locatie: Bangkok

Re: PvdA loser?

#257 Bericht door Jos Flachs » zaterdag 24 mei 2014, 01:43

RuudThai schreef:Ach, daar komen de Telegraafverhalen weer, dat zuigen uit de tendentieuze duim, de nooit bewezen relatie tussen RaRA en de linkse partijen. Net zoiets dat mensen nog steeds roepen dat Fortuin "een kogel van links" kreeg. Dat soort onzinnig dom geleuter.
Dus Volkert van de Graaf werkte voor de SGP? :crazy:

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: PvdA loser?

#258 Bericht door prajak » zaterdag 24 mei 2014, 01:52

"...Dus Volkert van der Graaf werkte voor de SGP?..."

Nee toen niet maar hij heeft zijn leven gebeterd en zal vast wel een zwarte sok aan hebben getrokken. Waar zou die wonen: Staphorst, Ridderkerk of Pattaya ?

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: PvdA loser?

#259 Bericht door serpay » zaterdag 24 mei 2014, 06:46

nein herr prajak .
in oostduitsland ergens, in nederland is hij zijn leven niet zo zeker.
Alfisti rebeli

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: PvdA loser?

#260 Bericht door prajak » zaterdag 24 mei 2014, 06:48

Dan is hij een OOSSIE geworden ! Laat hij daar maar blijven, kan hij in Nederland geen kwaad doen.

han wouters
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 520
Lid geworden op: donderdag 11 augustus 2011, 15:32

Re: PvdA loser?

#261 Bericht door han wouters » zaterdag 24 mei 2014, 07:20

han wouters schreef:
RuudThai schreef: Ach, daar komen de Telegraafverhalen weer, dat zuigen uit de tendentieuze duim, de nooit bewezen relatie tussen RaRA en de linkse partijen. Net zoiets dat mensen nog steeds roepen dat Fortuin "een kogel van links" kreeg. Dat soort onzinnig dom geleuter.

Hou toch op man met je zgn. verdedigen van de vrijheid van meningsuiting. Iedereen is voor dat recht maar jij wilt het oprekken tot het toestaan van racistische beledigingen en dat is nou toevallig net verboden in artikel 1 van de Grondwet.
]

ad 1 In augustus 2008 raakte Duyvendak in opspraak door de aankondiging van zijn boek Klimaatactivist in de politiek. In het boek en de aankondiging maakte Duyvendak bekend in 1985 betrokken te zijn geweest bij een inbraak in het Ministerie van Economische Zaken, waarbij plannen voor nieuwe kerncentrales werden gevonden en vervolgens gepubliceerd (zie De Wraak van Jhr. Mr. de Brauw).
Liegen kunnen die linkse rakkers ook als de beste maar dit is toch niet DE telegraaf?

ad 2 Volgens mij hebben we hier regels in nederland die voor iedereen gelden. Ik rek helemaal niks op, ik zeg dat je binnen de wettelijke kaders alles moet kunnen zeggen. Waarmee ik niet zeg dat dat ook moet. Maar Ruudthai beslist wel even namens de rechter wat wel en niet gezegd mag worden. Dat is typisch links terrorisme. Als wilders over de schreef gaat moet een rechter ingrijpen en niet Ruudthai die denkt namens het collectieve geweten te spreken. Brandstichting, inbraken, bommen, vernielingen, moord op een politicus, allemaal uitingen van linkse typen zoals jij die denken dat als de wet niet naar je zin is hem even aan je eigen doelstellingen aanpast. Volkomen duidelijk. En maar schelden dat Wilders verkeerde dingen zegt. Verbeter de wereld enz enz.
Ik ben nog even op zoek geweest naar wat artikelen over deze man, en het is intriest wat er toen allemaal gebeurd is. Hij zegt onder andere dat hij geen spijt heeft van die inbraak maar wel van de manier waarop hij het naar buiten heeft gebracht. Ook duidelijk is dat hij destijds een serieuze RaRa verdachte was die diverse malen door de politie hierover is ondervraagd. Bewijs is er nooit gevonden.
Hij is nu "permanent campagneleider" voor GL waarmee ik maar wil aangeven dat de vos wel zijn haren maar niet zijn streken verliest en nu in de luwte opereert. Het citaat hieronder uit Elsevier is ook kenmerkend voor de manier waarop Ruudthai anderen de maat neemt.

Elsevier 8-8-2008
Halsema moet kiezen: voor Duyvendak, of voor de toekomst van haar partij. Te meer daar GroenLinks zo graag anderen de maat neemt in morele en maatschappelijke kwesties.
Waar domheid begint eindigt de rede

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: PvdA loser?

#262 Bericht door RuudThai » zaterdag 24 mei 2014, 08:59

han wouters schreef:.......Wijnand Duyvendak...... blablabla
Niet de moeite waard om allemaal te quoten.
Hèhè, eindelijk na veel zoeken heeft Han in de reactionaire pers iets gevonden over een persoon ter linkerzijde van het politieke spectrum die de wet heeft overtreden.
Die reactionaire pers was zo blij als wat dat ze er eindelijk eentje konden pakken nadat ze al die tientallen VVD-coryfeeën met hun zielige declaratiekunstjes, hun machtsmisbruik, hun omkoperijen en hun benadeling van de maatschappij voorbij hadden zien komen.
Trouwens, als ze hun eigen zakken niet konden vullen dan zorgden ze er wel voor dat de minima uitgeperst werden ten faveure van hun grootverdienende vriendjes door de belastingen te denivelleren of door belastingen en accijnzen in te voeren die vooral de minima raakten. Wat ze nu nog steeds flikken.

Wijnand Duyvendak moet je eigenlijk als een held beschouwen ondanks zijn wetsovertreding, Want tegenwoordig zien we klokkenluiders toch als helden? Kijk naar Julien Assange en Edward Snowden, die deden precies hetzelfde als Duyvendak, ze stalen een regering onwelgevallige gegevens en brachten die naar buiten. Maar in 1985 was alles nog op papier en niet op internet. Nu wordt dat eenvoudig gehackt en toen moesten hacken gebeuren via een inbraak en dat is natuurlijk reuze erg, vooral als blijkt dat daarmee een regering in verlegenheid wordt gebracht wegens pure achterbaksheid.

En natuurlijk was dit een rechtse regering, Lubbers I, dat bestond uit CDA en (wie anders) de VVD. Met op Economische Zaken de VVD'er Gijs van Aardenne, de man van die geweldige "herenakkoorden".
Dus was het prima dat dit "herenakkoord" over de bouw van nieuwe kerncentrales eens in de openbaarheid werd gebracht door de klokkenluiders van toen.
Maar ja, het was een wetsovertreding, net als nu Assange en Snowden en die zitten daarom op plaatsen waar ze door hen vijandige regeringen niet kunnen worden gepakt.

En verder was het natuurlijk een kwajongensstreek, Duyvendak was toen 17 jaar oud en de rest van dat clubje dat de diefstal uitvoerde ook zoiets.
Han, toen jij 17 was, deed je toen nooit iets tegen de wet? Reed je op je buikschuiver nooit harder dan 40 of door rood heen en lapte je toen niet andere verkeersregels aan je laars? Of deed je andere dingen die niet volgens het (wet)boekje waren? Vast niet, jij was natuurlijk het braafste jongetje van de klas! :cheesy:

Let wel, ik praat het niet goed wat Duyvendak deed maar voordat je met zo'n minkukelig verhaal komt waar je een hele partij op afrekent denk dan eerst even goed na. Er zitten meer aspecten aan dan alleen de wetsovertreding.
En bovendien heeft Femke Halsema er toen persoonlijk voor gezorgd dat hij de consequenties nam van zijn handelen en inzag dat hij geen volksvertegenwoordiger meer kon zijn.
Moet je in de VVD kijken, daar blijven ze rustig zitten en daar grijpt het hoofdbestuur nauwelijks in bij corruptie van hun vertegenwoordigers. Ze zouden daar een voorbeeld kunnen nemen aan GroenLinks! :clap:

han wouters
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 520
Lid geworden op: donderdag 11 augustus 2011, 15:32

Re: PvdA loser?

#263 Bericht door han wouters » zaterdag 24 mei 2014, 09:38

RuudThai schreef:
han wouters schreef:.......Wijnand Duyvendak...... blablabla
Niet de moeite waard om allemaal te quoten.
Hèhè, eindelijk na veel zoeken heeft Han in de reactionaire pers iets gevonden over een persoon ter linkerzijde van het politieke spectrum die de wet heeft overtreden.
Die reactionaire pers was zo blij als wat dat ze er eindelijk eentje konden pakken nadat ze al die tientallen VVD-coryfeeën met hun zielige declaratiekunstjes, hun machtsmisbruik, hun omkoperijen en hun benadeling van de maatschappij voorbij hadden zien komen.
Trouwens, als ze hun eigen zakken niet konden vullen dan zorgden ze er wel voor dat de minima uitgeperst werden ten faveure van hun grootverdienende vriendjes door de belastingen te denivelleren of door belastingen en accijnzen in te voeren die vooral de minima raakten. Wat ze nu nog steeds flikken.

Wijnand Duyvendak moet je eigenlijk als een held beschouwen ondanks zijn wetsovertreding, Want tegenwoordig zien we klokkenluiders toch als helden? Kijk naar Julien Assange en Edward Snowden, die deden precies hetzelfde als Duyvendak, ze stalen een regering onwelgevallige gegevens en brachten die naar buiten. Maar in 1985 was alles nog op papier en niet op internet. Nu wordt dat eenvoudig gehackt en toen moesten hacken gebeuren via een inbraak en dat is natuurlijk reuze erg, vooral als blijkt dat daarmee een regering in verlegenheid wordt gebracht wegens pure achterbaksheid.

En natuurlijk was dit een rechtse regering, Lubbers I, dat bestond uit CDA en (wie anders) de VVD. Met op Economische Zaken de VVD'er Gijs van Aardenne, de man van die geweldige "herenakkoorden".
Dus was het prima dat dit "herenakkoord" over de bouw van nieuwe kerncentrales eens in de openbaarheid werd gebracht door de klokkenluiders van toen.
Maar ja, het was een wetsovertreding, net als nu Assange en Snowden en die zitten daarom op plaatsen waar ze door hen vijandige regeringen niet kunnen worden gepakt.

En verder was het natuurlijk een kwajongensstreek, Duyvendak was toen 17 jaar oud en de rest van dat clubje dat de diefstal uitvoerde ook zoiets.
Han, toen jij 17 was, deed je toen nooit iets tegen de wet? Reed je op je buikschuiver nooit harder dan 40 of door rood heen en lapte je toen niet andere verkeersregels aan je laars? Of deed je andere dingen die niet volgens het (wet)boekje waren? Vast niet, jij was natuurlijk het braafste jongetje van de klas! :cheesy:

Let wel, ik praat het niet goed wat Duyvendak deed maar voordat je met zo'n minkukelig verhaal komt waar je een hele partij op afrekent denk dan eerst even goed na. Er zitten meer aspecten aan dan alleen de wetsovertreding.
En bovendien heeft Femke Halsema er toen persoonlijk voor gezorgd dat hij de consequenties nam van zijn handelen en inzag dat hij geen volksvertegenwoordiger meer kon zijn.
Moet je in de VVD kijken, daar blijven ze rustig zitten en daar grijpt het hoofdbestuur nauwelijks in bij corruptie van hun vertegenwoordigers. Ze zouden daar een voorbeeld kunnen nemen aan GroenLinks! :clap:
Ik heb niet lang hoeven zoeken hoor Ruud, dank voor je medeleven. Als je zijn naam invult is dit de eerste google pagina. En onderstaande is dus nog steeds van kracht.

Elsevier 8-8-2008
Halsema moet kiezen: voor Duyvendak, of voor de toekomst van haar partij. Te meer daar GroenLinks zo graag anderen de maat neemt in morele en maatschappelijke kwesties.

Ik heb ook foute dingen gedaan, iedereen wel denk ik. En in elke partij zitten wel mensen die de fout ingaan denk ik. Het verschil tussen jou en mij is dat ik niet constant mensen de maat loop te nemen. Jij ziet hem als held, duidelijk, het is bewezen dat het een misdadiger is. Niet veroordeeld omdat het verjaard was en voor de andere verdenkingen niet voldoende bewijs. GL werkt nog steeds met hem samen die zien hem stiekem misschien ook als held. Een heel stel uit dit clubje zullen Volkert ook wel als held zien. Het is te hopen dat GL nooit aan de macht komt, het is wel duidelijk wat voor soort mensen hier in zitten. Jij bent daar een overduidelijk voorbeeld van. Zie ook onderstaand stukje. Zul je ook wel een goed excuus voor hebben.

- De Wageningse wethouder Jack Bogers (GroenLinks) heeft enkele uren na de moord op Pim Fortuyn in het diepste geheim de omstreden Vereniging Milieu-Offensief telefonisch getipt en vertrouwelijke informatie doorgespeeld dat hun medewerker Volkert van der G. was gearresteerd.

De politie heeft hierdoor geen schijn van kans gehad om als eerste in contact te komen met de omstreden milieuactivisten waardoor er mogelijk dezelfde avond nog belastend materiaal uit het kantoorpand van Milieu-Offensief in Wageningen is verdwenen.

Burgemeester Jaap Sala heeft gisteren bevestigd dat zijn wethouder naar aanleiding van dit omstreden telefoongesprek op Hemelvaartsdag door het recherchebijstandsteam in Hilversum is verhoord. De recherche wilde weten hoe Bogers aan de naam van Volkert van der G. was gekomen en ging er toen nog vanuit dat er mogelijk meerdere personen bij de moordaanslag betrokken waren.
Waar domheid begint eindigt de rede

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: PvdA loser?

#264 Bericht door RuudThai » zaterdag 24 mei 2014, 09:52

Ach ja, de bekende rechtse PVV complottheorieën, die allemaal zijn weerlegd maar waaraan ultrarechts zich nog steeds vasthoudt.
Te min voor woorden, dus daar reageer ik verder niet op.

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: PvdA loser?

#265 Bericht door printen44 » zaterdag 24 mei 2014, 10:13

En Balthasar Gerards, daar was ook wat mis mee. Boze tongen beweren dat hij wel duizend dukaten kreeg voor die moord. En dat Philips de Tweede de Staten van Holland tipte dat Balthasar Gerards weleens manisch-depressief zou kunnen zijn. Maar dat zijn alleen maar beweringen. Maar Han kan ze na trekken. Ik geef alvast de link......

http://nl.wikipedia.org/wiki/Balthasar_Gerards

[$) [$) [$) [$) [$) [$) [$)

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: PvdA loser?

#266 Bericht door prajak » zaterdag 24 mei 2014, 10:20

Mag ik jullie er even op wijzen dat ene mejuffrouw Eva, wonende in het Hofje van Eden, de eerst verraadster was ? En geen B Gerards en hoe die manslui-criminelen tegenwoordig allemaal mogen heten.

Helaas, Hua Thale, kan ik er deze keer geen website aan plakken..... Het Hofje van Eden heeft geen toestemming gegeven de wandaden van die juffrouw te publiceren.

Mijn onderschrift zal ik vanavond veranderen in de weg naar mijn blog. Ik had vandaag gewoon zin jullie een beetje te stangen..... :giggle:

==

Ik krijg te horen dat ik zo veel schrijf dat de jeugd niet uit de schrijfkast komt. Ik denk dat het verstandig is dat ik bij 12.500 postings stop met schrijven tot de teller op 13.500 staat. Dan kunnen anderen ook eens schrijven. Is dat juist gedacht ?

==

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3851
Lid geworden op: maandag 17 december 2012, 12:22

Re: PvdA loser?

#267 Bericht door Hua Thale » zaterdag 24 mei 2014, 10:43

Ik zou ook denken bekijk het maar wat maakt dat appeltje nu uit.

Afbeelding

Je heb de jeugd wel aan het schrikken gemaakt sommige misschien toch ook wel diepgelukkig.
Persoonlijk ben ik sneller erg moe van oeverloos door blijven zagen iets wat je hier soms ook wel eens tegenkomt. :Whistle:
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

han wouters
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 520
Lid geworden op: donderdag 11 augustus 2011, 15:32

Re: PvdA loser?

#268 Bericht door han wouters » zaterdag 24 mei 2014, 10:45

RuudThai schreef:Ach ja, de bekende rechtse PVV complottheorieën, die allemaal zijn weerlegd maar waaraan ultrarechts zich nog steeds vasthoudt.
Te min voor woorden, dus daar reageer ik verder niet op.
Zo probeer je de discussie weer te vermijden, als de lastige waarheid naar boven komt steek je je kop in het zand en geeft "die" anderen de schuld. Het is wel duidelijk wat voor connecties er zijn van GL met extreem links. Kun je wel weg wuiven maar de feiten blijven zoals ze zijn en voor iedereen na te trekken. Dus iets minder hoog van de toren blazen en iets minder anderen de maat nemen.
Mijn motto is leven en laten leven, die van jou is volgens mij pak wie je pakken kan. :twisted
Waar domheid begint eindigt de rede

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: PvdA loser?

#269 Bericht door RuudThai » zaterdag 24 mei 2014, 10:46

Hua Thale schreef: Persoonlijk ben ik sneller erg moe van oeverloos door blijven zagen iets wat je hier soms ook wel eens tegenkomt. :Whistle:
Dus daarom ben ik ook gestopt met het beantwoorden van het oeverloos gezwam en de humbug van Han Wouters. :shock:

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3851
Lid geworden op: maandag 17 december 2012, 12:22

Re: PvdA loser?

#270 Bericht door Hua Thale » zaterdag 24 mei 2014, 11:12

Je bent een goed mens Ruud net als die andere twee trouwens.
Proberen jullie nu eens een WEEK over koetjes en kalfjes te praten of de vogeltjes in je Thaise achtertuin.
Als je dit allemaal te soft vind mag je natuurlijk ook de wilde beesten in het grote enge bos aankaarten of de ruzie bij de buren.
Ja zelfs het overspelige buurmeisje zolang je maar ander initialen gebruikt.
Ik heb bij wijze van 'leuke' info de 'nieuwe' boom gedaan leuk he 2013 ontdekt in het overvolle Zuid-Oost Azie op de flanken van de Thaise bergen.
Wil natuurlijk niet badinerend zijn dus als je echt niet zonder kan ga je gang maar bij wijze van een enkelbandje na gedane 'foutjes' zou het een leuk gebaar zijn.

[|)
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”