WK Voetbal 2014...het gaat weer los.

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

WK Voetbal 2014...het gaat weer los.

#1 Bericht door driver » vrijdag 07 september 2012, 18:30

Zo, na een fantastische EK voor onze Oranje boys afgelopen zomer , Het afscheid van Bert en een aantal oudgedienden en wat onbenullige oefenpotjes dan vanavond de eerste echte wedstrijd :

Holland Turkije

En wat zal dat dan gaan worden met Louis als kopman .....ik voorspel een mooie 3-1 zege voor onze jongens....

gr driver

note : 2-0 is ook prima en een goed begin .

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: WK Voetbal 2014...het gaat weer los.

#2 Bericht door Jim » zaterdag 08 september 2012, 00:17

bah, weer gemist.
ik dacht dat ze morgen zouden spelen :oops:

wel netjes om deze 'uitwedstrijd' toch met 2-0 binnen te slepen :)
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Bean
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 438
Lid geworden op: zaterdag 29 maart 2008, 16:23

Re: WK Voetbal 2014...het gaat weer los.

#3 Bericht door Bean » zaterdag 08 september 2012, 00:49

Jim schreef:bah, weer gemist.
ik dacht dat ze morgen zouden spelen :oops:

wel netjes om deze 'uitwedstrijd' toch met 2-0 binnen te slepen :)
Amsterdam Arena buitenland :cheesy:
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei

Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: WK Voetbal 2014...het gaat weer los.

#4 Bericht door nbreeker » zaterdag 08 september 2012, 01:43

driver schreef:Zo, na een fantastische EK voor onze Oranje boys afgelopen zomer , Het afscheid van Bert en een aantal oudgedienden en wat onbenullige oefenpotjes dan vanavond de eerste echte wedstrijd :

Holland Turkije

En wat zal dat dan gaan worden met Louis als kopman .....ik voorspel een mooie 3-1 zege voor onze jongens....

gr driver

note : 2-0 is ook prima en een goed begin .
Nou niet gelijk weer kisten vol bier in front of de tv,rustig aan anders liggen we er zo weer uit.Blij voor je dat je het onze jongens gevoel nog heb.Ik heb meer het verwende apies gevoel.maar ieder z'n smaak.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: WK Voetbal 2014...het gaat weer los.

#5 Bericht door joepattaya » zaterdag 08 september 2012, 01:54

Ach wel ja, laten we nu alvast beginnen met "ons" op de schouders te kloppen.
Doe dat maar, begin juli 2014, als Nederland inderdaad de WK wint en anders........... [|(

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: WK Voetbal 2014...het gaat weer los.

#6 Bericht door serpay » zaterdag 08 september 2012, 07:16

Bean schreef:
Jim schreef:bah, weer gemist.
ik dacht dat ze morgen zouden spelen :oops:

wel netjes om deze 'uitwedstrijd' toch met 2-0 binnen te slepen :)
Amsterdam Arena buitenland :cheesy:
giseren wel, ze konden zelfs niet het fatsoen opbrengen om een minuut stilte in achtte nemen.
Alfisti rebeli

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: WK Voetbal 2014...het gaat weer los.

#7 Bericht door dutch » zaterdag 08 september 2012, 07:27

serpay schreef:
Bean schreef:
Jim schreef:bah, weer gemist.
ik dacht dat ze morgen zouden spelen :oops:

wel netjes om deze 'uitwedstrijd' toch met 2-0 binnen te slepen :)
Amsterdam Arena buitenland :cheesy:
giseren wel, ze konden zelfs niet het fatsoen opbrengen om een minuut stilte in achtte nemen.
Ik ben niet zo op de hoogte van het wel en wee in de voetbalwereld maar....... 7 September(?) is daar iets speciaals te herdenken?
Mocht ik iemand op het hart trappen,vergeef me mijn onwetendheid!
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: WK Voetbal 2014...het gaat weer los.

#8 Bericht door driver » zaterdag 08 september 2012, 07:48

nbreeker schreef:
driver schreef:Zo, na een fantastische EK voor onze Oranje boys afgelopen zomer , Het afscheid van Bert en een aantal oudgedienden en wat onbenullige oefenpotjes dan vanavond de eerste echte wedstrijd :

Holland Turkije

En wat zal dat dan gaan worden met Louis als kopman .....ik voorspel een mooie 3-1 zege voor onze jongens....

gr driver

note : 2-0 is ook prima en een goed begin .
Nou niet gelijk weer kisten vol bier in front of de tv,rustig aan anders liggen we er zo weer uit.Blij voor je dat je het onze jongens gevoel nog heb.Ik heb meer het verwende apies gevoel.maar ieder z'n smaak.
een aantal verwende jochies zijn er uit gemikt en daar zijn jonge nog niet zo verwende voor terug gekomen dus misschien dat we deze kwalificatie ronde weer wat nieuws te zien krijgen qua beleving der spelers.Of ze het WK gaan halen zien we tzt wel dus voorlopig geen bier en chips voor de tv dat doen we pas tijdens een EK of WK :thumbsup:
En tsja...ik blijf Hollander, vindt voetbal wel leuk dus vindt het dan ook leuk als het Oranje spelletje weer begint.

gr driver

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10295
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: WK Voetbal 2014...het gaat weer los.

#9 Bericht door RuudThai » zaterdag 08 september 2012, 07:52

driver schreef: een aantal verwende jochies zijn er uit gemikt en daar zijn jonge nog niet zo verwende voor terug gekomen dus misschien dat we deze kwalificatie ronde weer wat nieuws te zien krijgen qua beleving der spelers.Of ze het WK gaan halen zien we tzt wel dus voorlopig geen bier en chips voor de tv dat doen we pas tijdens een EK of WK :thumbsup:
En tsja...ik blijf Hollander, vindt voetbal wel leuk dus vindt het dan ook leuk als het Oranje spelletje weer begint.

gr driver
De meest verwende staat er nog altijd in.... Robin van Persie :Whistle: :cry:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: WK Voetbal 2014...het gaat weer los.

#10 Bericht door driver » zaterdag 08 september 2012, 07:52

Ik ben niet zo op de hoogte van het wel en wee in de voetbalwereld maar....... 7 September(?) is daar iets speciaals te herdenken?
Mocht ik iemand op het hart trappen,vergeef me mijn onwetendheid![/quote]
Heb ik ook gemist dat stukje omdat mijn vriendin graag GTST wou zien op een ander net :mrgreen:

gr driver

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: WK Voetbal 2014...het gaat weer los.

#11 Bericht door driver » zaterdag 08 september 2012, 07:54

RuudThai schreef:
driver schreef: een aantal verwende jochies zijn er uit gemikt en daar zijn jonge nog niet zo verwende voor terug gekomen dus misschien dat we deze kwalificatie ronde weer wat nieuws te zien krijgen qua beleving der spelers.Of ze het WK gaan halen zien we tzt wel dus voorlopig geen bier en chips voor de tv dat doen we pas tijdens een EK of WK :thumbsup:
En tsja...ik blijf Hollander, vindt voetbal wel leuk dus vindt het dan ook leuk als het Oranje spelletje weer begint.

gr driver
De meest verwende staat er nog altijd in.... Robin van Persie :Whistle: :cry:
Denk dat de jochies en heren op dat punt wel wat zijn bijgepraat door van Gaal dus verwend gedrag wordt niet getolereerd verwacht ik.

gr driver

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: WK Voetbal 2014...het gaat weer los.

#12 Bericht door serpay » zaterdag 08 september 2012, 08:12

ter verduidelijking er is een 26 jarige turkse voetballer overleden (dacht hartstilstand)
maar waarom dan die turken nog niet het fatsoen op kunnen brengen en een minuut stilte in acht te houden
is mij onduidelijk.
dan hebben we het niet over het gefluit tijdens het nederlands volkslied gewoon belachelijk voor woorden.
maar het zal wel weer hun CULTUUR zijn en we moeten niet janken. :happyno: :happyno: :happyno:
Alfisti rebeli

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: WK Voetbal 2014...het gaat weer los.

#13 Bericht door dutch » zaterdag 08 september 2012, 08:30

serpay schreef:ter verduidelijking er is een 26 jarige turkse voetballer overleden (dacht hartstilstand)
maar waarom dan die turken nog niet het fatsoen op kunnen brengen en een minuut stilte in acht te houden
is mij onduidelijk.
dan hebben we het niet over het gefluit tijdens het nederlands volkslied gewoon belachelijk voor woorden.
maar het zal wel weer hun CULTUUR zijn en we moeten niet janken. :happyno: :happyno: :happyno:
Als dat een lid van de Turkse selectie was dan heb ik er ook geen begrip voor.
Dat fluiten etc. ...ja,dat hoor je wel meer tegenwoordig.Gewoon een kwestie van normaal fatsoen lijkt me.
Nu zijn de Turken wel echt nationalistisch,maar dat is internationaal geen excuus.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: WK Voetbal 2014...het gaat weer los.

#14 Bericht door driver » zaterdag 08 september 2012, 08:48

dutch schreef:
serpay schreef:ter verduidelijking er is een 26 jarige turkse voetballer overleden (dacht hartstilstand)
maar waarom dan die turken nog niet het fatsoen op kunnen brengen en een minuut stilte in acht te houden
is mij onduidelijk.
dan hebben we het niet over het gefluit tijdens het nederlands volkslied gewoon belachelijk voor woorden.
maar het zal wel weer hun CULTUUR zijn en we moeten niet janken. :happyno: :happyno: :happyno:
Als dat een lid van de Turkse selectie was dan heb ik er ook geen begrip voor.
Dat fluiten etc. ...ja,dat hoor je wel meer tegenwoordig.Gewoon een kwestie van normaal fatsoen lijkt me.
Nu zijn de Turken wel echt nationalistisch,maar dat is internationaal geen excuus.
Minuut stilte doorbreken terwijl het een landgenoot betreft is hun probleem dan niet het onze dus niet druk over maken lijkt me .Fluiten door het Nederlands volkslied vindt ik niet erg..vooral niet als het heel hard gaat bij dat ..ben ik van duitse bloed ... :mrgreen: ondanks de duidelijke uitleg hierover elders op dit forum ben ik het met dat stukje nog steeds niet eens eigenlijk.
gr driver

Duncan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: zondag 10 oktober 2010, 03:19

Re: WK Voetbal 2014...het gaat weer los.

#15 Bericht door Duncan » zondag 09 september 2012, 14:57

Dit is de eerste pot sinds heel lange tijd dat ik een soort van spanning had voor een pot van Oranje ( ben ook geen Oranjefan ), maar het was een verademing om het grut van Louis aan het werk te zien. Ze deden hun stinkende best, probeerden vooruit te spelen met af en toe hele leuke dingen.
Tuurlijk, het was verre van perfect, maar het boeide wel, en de lastigste tegenstander in de groep meteen op 2-0 tracteren is gewoon heel netjes.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”