Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Gesloten
Bericht
Auteur
wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#376 Bericht door wanadee » zaterdag 25 maart 2017, 09:21

Jim schreef:Van de 7 linkjes die ik plaatste gaan er 6 over Poetin en 3 over Trump.

En nee, Poetin is idd geen domme man, maar zeker een gevaar voor de stabiliteit in Europa.
Een groter gevaar dan de Islam imho.
Jij mag de langste hebben.

SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 549
Lid geworden op: woensdag 12 januari 2011, 15:24
Locatie: Jomtien

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#377 Bericht door SiamTon » zaterdag 25 maart 2017, 16:30

Jim schreef:Omdat dat niet kan.

Door de foute info van wanadee te quoten ben je wel bezig om "alternatieve feiten" te verspreiden.
Iemand die met een google search op deze pagina terecht komt, neemt het voor waar aan en voor je het weet staat het als feit op iemands facebook :oops:
Dat ik nu beschuldigd wordt van het verspreiden van 'alternative feiten', wat daar dan ook onder mag worden verstaan, is naar mijn mening absoluut onterecht. Ik verspreid helemaal niets. Ik stelde: "INDIEN dhr Aboutaleb enz." en vroeg mij vervolgens iets af. Ik stelde dus niet dat dhr Aboutaleb geworteld was in de NL-samenleving.

Mijn advies aan jou is: Lees eerst mijn tekst en laat het bij je doordringen, voordat je beschuldigingen uit, welke nergens op gebaseerd zijn. Verbaal om je heen slaan is kwetsend en ongepast.
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#378 Bericht door Jim » zaterdag 25 maart 2017, 17:06

Je kan ook mee lezen met het topic en zelf zien dat de quote al lang en breed tot het rijk der fabelen was verwezen.
Als je zelf niet bij blijft, moet je er niet raar van op kijken als je terecht wordt gewezen.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#379 Bericht door wanadee » zondag 26 maart 2017, 01:54

Want daar is jim goed in, terecht wijzen. Hij wacht en wacht tot hij iemand een "vermeend" foutje ziet maken, begint om zich heen te slaan en zijn dag is weer goed. Hij is dus zeg maar het "vingertje" van dit forum. :crazy:

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#380 Bericht door Jim » zondag 26 maart 2017, 04:56

Ik denk dat ik wat tere zieltjes heb gekrenkt.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2898
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#381 Bericht door wpdl » zondag 26 maart 2017, 05:35

Afbeelding

Of deze

Afbeelding

Joep
Expat
Expat
Berichten: 1434
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 07:28

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#382 Bericht door Joep » zondag 26 maart 2017, 06:53

Weet je wel wat je nu allemaal besteld hebt aan de bar :worshippy: :worshippy: :worshippy:

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2898
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#383 Bericht door wpdl » zondag 26 maart 2017, 07:03

Zit nooit aan de bar Joep. 8-)

SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 549
Lid geworden op: woensdag 12 januari 2011, 15:24
Locatie: Jomtien

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#384 Bericht door SiamTon » zondag 26 maart 2017, 11:26

Jim schreef:Je kan ook mee lezen met het topic en zelf zien dat de quote al lang en breed tot het rijk der fabelen was verwezen.
Als je zelf niet bij blijft, moet je er niet raar van op kijken als je terecht wordt gewezen.
Jij hebt nog steeds niet begrepen van wat ik bedoelde. Ik heb niets geschreven, waarop wie dan ook mij zou kunnen terecht wijzen. Ik heb slechts een vraag gesteld.
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#385 Bericht door Jim » zondag 26 maart 2017, 13:50

Ach, ik dacht me herinneren dat je nogal pro Brexit, pro PVV ideologie, en anti Brussel was en dat Nederland over zichzelf zou moeten kunnen beslissen.

Mijn punt blijft dat het dan vreemd is dat je het wel ok vindt dat Thailand zich bemoeit met onze Nederlandse wetten.
Een punt waar je nog steeds niet op hebt gereageerd en die je met dit soort zinloze discussies probeert te ontwijken.

De andere forum dwellers die uitgesproken anti EU zijn en om het hardst laat-Johan-van-Laarhoven-maar-rotten-in-een-Thaise-cel roepen, staan overigens ook al niet te trappelen om er op te reageren.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#386 Bericht door wanadee » zondag 26 maart 2017, 15:13

Jim schreef:Ach, ik dacht me herinneren dat je nogal pro Brexit, pro PVV ideologie, en anti Brussel was en dat Nederland over zichzelf zou moeten kunnen beslissen.

Mijn punt blijft dat het dan vreemd is dat je het wel ok vindt dat Thailand zich bemoeit met onze Nederlandse wetten.
Een punt waar je nog steeds niet op hebt gereageerd en die je met dit soort zinloze discussies probeert te ontwijken.

De andere forum dwellers die uitgesproken anti EU zijn en om het hardst laat-Johan-van-Laarhoven-maar-rotten-in-een-Thaise-cel roepen, staan overigens ook al niet te trappelen om er op te reageren.
Ach, die verzinsels van jou zijn niet zo belangrijk, leugentje om bestwil, maar een ander moet zich wel verantwoorden. Extreme denkbeelden.

torkom
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1392
Lid geworden op: dinsdag 25 april 2006, 17:55

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#387 Bericht door torkom » zondag 26 maart 2017, 15:42

https://twitter.com/veerleslegers/statu ... 53/photo/1

Soo...die krijgt effe een veeg uit de pan :shock:

Volkomen terecht natuurlijk...
In Nederland praten we Nederlands en zeker de politici.. een goeie reactie van Marijnissen, bij sommige linkse partijen begint toch ook eindelijk een lampje te branden..
Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#388 Bericht door wanadee » maandag 27 maart 2017, 01:39

Ik kan dit niet openen op de ipad maar heb ook geen twitter, dus dat zal de reden wel zijn?

Joep
Expat
Expat
Berichten: 1434
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 07:28

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#389 Bericht door Joep » maandag 27 maart 2017, 07:00

wanadee schreef:Inmiddels hebben we in het andere topic geconstateerd dat jij allerlij dingen verzint om maar gelijk te krijgen. En je collega joep ook.
Dus inderdaad, een toontje lager zingen zou de discussies hier wel ten goede komen. En geen dingen verzinnen natuurlijk. :happyno:
Wat is verzonnen en wat is waar

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#390 Bericht door wanadee » maandag 27 maart 2017, 07:32

Joep schreef:
wanadee schreef:Inmiddels hebben we in het andere topic geconstateerd dat jij allerlij dingen verzint om maar gelijk te krijgen. En je collega joep ook.
Dus inderdaad, een toontje lager zingen zou de discussies hier wel ten goede komen. En geen dingen verzinnen natuurlijk. :happyno:
Wat is verzonnen en wat is waar
Als je nou alles goed leest voortaan, ipv vooringenomen een standpunt in neemt en alleen maar zoekt naar puntjes om dat standpunt te bevestigen, dan kom je daar vanzelf wel achter.

Maar om je op weg te helpen; ik ben in principe een goeierd. Op moeder Teresa na ben ik misschien wel de "goeierdste". Dat blijkt oa uit het feit dat jij op mijn barbeque mag komen. Dus alle negative dingen zijn onwaar en alle positive dingen zijn waar. :crazy:

Gesloten

Terug naar “Off Topic”