Einde aan de smeerlapperij. Hoera!

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Einde aan de smeerlapperij. Hoera!

#1 Bericht door prajak » donderdag 26 maart 2015, 17:39

De regering van de ex-legerleider gaat een einde maken aan de smeerlapperij. Prima.

Men gaat de aberraties aanpakken. Eindelijk.

Het wordt tijd voor reinheid, puurheid, eerlijkheid, schoonheid, relatie-eerlijkheid, en zo meer. Een einde aan de kontzakkencultuur van de politie, einde aan het omkopen, einde aan het stelen van bomen, einde aan het stelen van grond voor een leuk resort, einde aan het vernunkelen van de democratie (of wat er van over is...) door het benoemen van de hele senaat.

Dus wordt bdsm verboden. Alsof je dat tegenkomt op iedere straathoek van dit land.

Vrouwen met een ketting gebonden aan het aanrecht. Mannen gebonden met touwen. Tepels geklemd. Piemels onder stroom. De anus opgerekt al dan niet met een trilding. Een winkel in Bangkok met dit soort spullen waar niet alleen de konen rood van worden.

Het mag niet meer!

Nu ben ik van een ouderwetse opmaak. Opgegroeid met 'recht op en neer' al waren er winkels met 'De Lach' waarin gewag werd gemaakt van speeltjes voor meneren, altijd meneren, in grijze stofjassen die dingen deden met hun vrouw, nou, dat wilde je niet weten en toen ik jong was mocht ik dat niet weten. Besmuikt gegiechel, dat was het.

Het heeft iets van de SGP. Mensen in Staphorst die het Woord Gods hoog in het vaandel hebben, reinheid en puurheid, maar op zolder hangt het zweepje....

En straks die nieuwe wet. Je mag jouw partner niet meer plagen tussen de tenen, niet meer speels knijpen in de tieten of in de navelstreek om niet te spreken van andere speelse onderdelen, niet meer plagen met de jarretelle en zij, of hij of het, mag jou niet meer speels benaderen 'van achteren'. En al helemaal niet met trildingen die een batterij van binnen hebben.

Maar wat de regering niet doet is het aanpakken van de methodes in de gevangenissen. Dat is puur BDSM.

Mensen aan de ketting die ze verhindert de benen eens te strekken. Voetboeien die zo strak zitten dat er enkelwonden ontstaan waar de maden in komen. Zieke gevangenen die maximaal een paracetamolletje kunnen krijgen.

Nee, dat staat niet in hun verhaal. Het is als de mores in dit land. Het mag niet tenzij.... Het zal betekenen dat weer tig websites worden verboden.

Ik voel de bui al hangen. Er mag straks weer minder en minder en minder.

Effe wat anders. Wat schreef ik nu net ?

'..Vrouwen met een ketting gebonden aan het aanrecht...'

Tja. :giggle: :giggle2: :giggle3:

Duncan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: zondag 10 oktober 2010, 03:19

Re: Einde aan de smeerlapperij. Hoera!

#2 Bericht door Duncan » donderdag 26 maart 2015, 17:46

Prioriteiten, Prajak, prioriteiten.
Overigens circuleert er op Wikileaks nog wel een aardig filmpje van een bekende Thai die omringd wordt door een minder zedig geklede - soort van - ega, dus ben benieuwd of de meneer die zichzelf heel graag hoort praten als het soaptijd is ook echt door durft te pakken :Whistle: .

hanshu

Re: Einde aan de smeerlapperij. Hoera!

#3 Bericht door hanshu » donderdag 26 maart 2015, 17:51

Bedankt Prajak,
Ik zal mijn vrouw hiervan op de hoogte stellen.
Kan ik eindelijk eens rustig lezen voor het slapen gaan.

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”