Winterkleding in Bangkok kopen

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
pinokkio
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 7
Lid geworden op: maandag 05 oktober 2009, 15:43

Winterkleding in Bangkok kopen

#1 Bericht door pinokkio » dinsdag 23 november 2010, 15:46

Hi,

We staan bijna op het punt om samen naar Nederland te gaan maar we zoeken nog wat winterkleding. Mijn vriendin is nogal zuinig op de centjes en we hebben wat markten afgelopen maar hellaas. Om nu nog eens alle shopping malls af te gaan zie ik zelf niet zo zitten, dus als jullie een goede hint hebben is dat zeer welkom, zodat met name mijn vriendin winterproof is. 8-)

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Winterkleding in Bangkok kopen

#2 Bericht door prajak » dinsdag 23 november 2010, 16:12

Als jouw dame Thaise is zal dat wel lukken. Die zijn in de regel niet zo lang als wij. Truien zijn er in overvloed zelfs in een gat als Nongkhai. Tesco Lotus met name. Modieus ? Nee, maar wel warm. Desnoods twee over elkaar aan. Maar verwacht in NK geen wind- en regendichte spullen. Misschien in een motorzaak in BKK ? Maar leer is duur.......

Maar voor jou ? Als je een lange farang bent zal jouw maat niet aanwezig zijn. Je zit kort voor vertrek dus laten breien is geen optie meer. Kun je later laten doen, is niet duur. Ik heb wel een overgooier laten breien, zo'n ding zonder mouwen, modieus en mooi van kleur, en warm. En ik heb wintertruien uit NL meegenomen destijds. Model Thialf......

Je kunt er een lenen en geef je adres maar dan gaat hij morgen naar je toe. Ik ben 1,84 meter lang. Ik heb ook nog lange broeken voor je van stevige winterkwaliteit maar ja, ik heb wel een omvangrijke taille.....

Wat je in de NL winter nodig hebt is een gevoerd wind- en regendicht jack. Die zul je dus echt in NL moeten kopen. Ik neem aan dat men je afhaalt op Schiphol ? Dan zit je in de auto tenminste warm.

Mag ik je verder, ten overvloede denk ik, wijzen op de in NL nog steeds te koop zijnde spullen onder de naam Jansen en Tilanus ? Lange katoenen en ook gebreide onderbroeken tot op de enkels, van die dingen met een wat laag "kruis" er in........ En wolletjes......

Waarom ga je in hemelsnaam in de winter naar NL ? Je zult verrekken van de kou. Reken maar, het zal je dun door de broek lopen...........

Succes !

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Winterkleding in Bangkok kopen

#3 Bericht door serpay » dinsdag 23 november 2010, 16:37

pinokkio schreef:Hi,

We staan bijna op het punt om samen naar Nederland te gaan maar we zoeken nog wat winterkleding. Mijn vriendin is nogal zuinig op de centjes en we hebben wat markten afgelopen maar hellaas. Om nu nog eens alle shopping malls af te gaan zie ik zelf niet zo zitten, dus als jullie een goede hint hebben is dat zeer welkom, zodat met name mijn vriendin winterproof is. 8-)
neem aan dat je nu in bkk bent ga maar eens naar centralplaza in bangna bkk.
hier zul je alle merken winterkleding vinden.
maar waarom niet in nederland zie bij de hema thermo ondergoed voor 7,95 eurie
en bij scap... winter jackers voor 19.95
dus warom in thailand?
Alfisti rebeli

Khon Neua
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: woensdag 09 mei 2007, 12:34
Locatie: Chiang Rai / 's-Hertogenbosch

Re: Winterkleding in Bangkok kopen

#4 Bericht door Khon Neua » dinsdag 23 november 2010, 18:48


pinokkio
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 7
Lid geworden op: maandag 05 oktober 2009, 15:43

Re: Winterkleding in Bangkok kopen

#5 Bericht door pinokkio » dinsdag 23 november 2010, 22:14

Dank voor jullie reactie's

Een kleine uitleg. zelf ben ik hier op vakantie en mijn vriendin heeft een 3 maanden visum. Ze heeft nog nooit gevlogen en durft ook niet alleen over te komen, dus nu gaan we dan uiteindelijk samen.
Dank voor het aanbod een trui te lenen, voor mijzelf heb ik al een winterjas bij maar nu dan nog ff gaan shoppen voor haar.

Wereldvreemd
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 15:15

Re: Winterkleding in Bangkok kopen

#6 Bericht door Wereldvreemd » dinsdag 23 november 2010, 23:01

De tip Platinum is veruit de beste plaats om winterkleding te kopen voor een redelijke prijs.

Er is nog een soortgelijke wholesale, maar de naam is mij even ontschoten. Het ligt pal tegen een hotel.
- -

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Winterkleding in Bangkok kopen

#7 Bericht door jumbo » woensdag 24 november 2010, 02:17

Wereldvreemd schreef:De tip Platinum is veruit de beste plaats om winterkleding te kopen voor een redelijke prijs.

Er is nog een soortgelijke wholesale, maar de naam is mij even ontschoten. Het ligt pal tegen een hotel.

Platinum is de onder dak uitvoering van Pratunam market tegenover de mall
Pratunam is goedkoper en heeft alles
Elke mall op dit moment, want koning winter komt er aan...
MBK kan je ook eea krijgen zonder meer en tegen een goede prijs
Central is een markt voor de middenklasse dus wat duurder
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Winterkleding in Bangkok kopen

#8 Bericht door joepattaya » vrijdag 26 november 2010, 02:02

Ik haal mijn winterjas maar weer uit de mottenballen en geef het een wasbeurt.
Een lekker dik, en dus ongemakkelijk zittend, ski-jack van A-die-das.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”