tandartsen in Chang Mai en Koh Phangan

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Ladia
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: donderdag 25 oktober 2007, 19:52

tandartsen in Chang Mai en Koh Phangan

#1 Bericht door Ladia » donderdag 25 oktober 2007, 20:01

Hallo Thailandkenners,

In februari gaan we 2 weken naar Thailand, waarvan 5 dagen naar Chang Mai en 5 dagen naar Koh Phangan.

Ik moet binnenkort 4 kronen laten zetten op de plaats van mijn voortanden. Duur grapje!
Thailand staat bekend om zijn hoogstaande medische bekwaamheid.
Ik wil de kronen dan ook graag in Thailand laten aanbrengen door een goed bekend staande tandartsenpraktijk.
Ik heb hier echter nog geen ervaringen mee.

Kent iemand een goede tandarts daar? Wat zijn de ervaringen?

Gebruikersavatar
pietk
Expat
Expat
Berichten: 445
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2005, 14:48
Locatie: Chiangmai

#2 Bericht door pietk » vrijdag 26 oktober 2007, 00:33

In ChiangMai heb je o.a. Grace Dental Clinic die erg goed bekend staat bij buitenlanders. Persoonlijk heb ik hier geen ervaring mee. Ik zou wel vooraf even contact met hun opnemen of de door jou gewenste behandeling in de periode dat jullie in ChiangMai zijn, kan worden gerealiseert.

http://www.gracedentalclinic.com/

Verder heb je een tandheelkundige kliniek van het Ram Hospitaal, welke ook goed bekend staat,

ed2000
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 89
Lid geworden op: vrijdag 12 augustus 2005, 12:42
Locatie: Amsterdam

#3 Bericht door ed2000 » vrijdag 26 oktober 2007, 08:14

Hallo Ladia,

Ik zou Koh Phangan overslaan met het bezoeken van de tandarts. Klein toeristisch eiland, zitten niet de beste tandartsen.
Chaingmai heb ik verder geen ervaring m, dus kan ik niet zoveel over vertellen.