Kaart van koh samui

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#16 Bericht door dirk » maandag 20 februari 2006, 12:37

henkypenky schreef: dat je niet erg dankbaar bent dat is een feit want persoonlijk zou ik met de best goede kaarten die je tot nu via links ontving prima mijn plan kunnen trekken :)

De link naar de kaart van jou is best een goeie. Even inzomen op de kaart en uitprinten, wat wil je nog meer.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Gebruikersavatar
Denhakke
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 516
Lid geworden op: woensdag 04 januari 2006, 19:37
Locatie: Herselt
Contacteer:

#17 Bericht door Denhakke » maandag 20 februari 2006, 15:09

henkypenky schreef:[dat je niet erg dankbaar bent dat is een feit want persoonlijk zou ik met de best goede kaarten die je tot nu via links ontving prima mijn plan kunnen trekken :)
Ik heb tot hiertoe in dit topic al reeds tweemaal bedankt voor de reeds ontvangen info en links waaronder zelfs specifiek een bedankwoordje aan jou. Waarom ik een wegenkaart zoek is omdat daar een schaalverdeling opstaat en je dan de afstanden kan berekenen, zodat je een gedacht hebt hoe ver alles uit elkaar ligt. Zodoende kunnen we dan een dagindeling maken. Klinkt misschien een beetje gek maar als je maar 2 dagen blijft kan je dit beter een beetje op voorhand plannen.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”