Juridische bijstand

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
BKK_Bert
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 331
Lid geworden op: zaterdag 11 mei 2013, 15:29
Locatie: Leiden/Songkhla/Bangkok
Contacteer:

Re: Juridische bijstand

#31 Bericht door BKK_Bert » zaterdag 25 maart 2017, 08:52

Je kunt eventueel hier nog informatie opvragen.

http://nederlandersoverzee.com/
Home is not where you live, but where they accept you.

SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 549
Lid geworden op: woensdag 12 januari 2011, 15:24
Locatie: Jomtien

Re: Juridische bijstand

#32 Bericht door SiamTon » woensdag 29 maart 2017, 13:00

wpdelange schreef:ik ben in het verleden wel eens meerdere malen voor een 'advies uurtje' bij een advocaat geweest in de plaats waar ik woon.
Had eigenlijk al tijden van te voren bij de Engels en Nederlands sprekende mensen eens geinformeerd waar je dan het beste kon zijn.
Uiteraard zijn er vaak dertien meningen in een dozijn.
Heb gekozen voor een buro waar ook een buitenlander werkt Engels is een van de talen die die spreekt maar vooral de 'cultuur' is eigen.
Dat is iets wat ik je aan zou willen raden kies een buro met een buitenlander als werknemer of aandeelhouder en verlang alleen deze man.
Voor de rest zijn wij geen kleine kinderen meer, vraag toelichting en uitwerking zal evenredig zijn.
Dit lijkt mij een goed advies. Bedankt!
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

Gebruikersavatar
Arietwee
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 601
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2014, 21:09
Contacteer:

Re: Juridische bijstand

#33 Bericht door Arietwee » woensdag 29 maart 2017, 14:24

Mario08 schreef:Je kunt ook het leger proberen. In het kader van het geluk terug brengen aan het volk hebben ze klachtencentra, iets van Dhamrong centra, bij de provincie huizen, om mensen met problemen te helpen. Ook bij het innen van schulden e.d. nemen ze contact op met te wederpartij en proberen ze te bemiddelen.
Even met een pickup vol militairen langs te bemiddelen. :neus: Zouden we in nederland ook moeten hebben.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”