Onofficieel trouwen in Thailand

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Onofficieel trouwen in Thailand

#16 Bericht door Gardensafari » zaterdag 04 juli 2015, 23:19

Ah, verkeerd gequote. Heb het hersteld.

Afbeelding
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

RiRo
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 13
Lid geworden op: maandag 29 juni 2015, 21:02
Contacteer:

Re: Onofficieel trouwen in Thailand

#17 Bericht door RiRo » maandag 06 juli 2015, 10:31

Rens schreef:Deze foto op Koh Chang?? Waarom twijfel ik? Even een rechter-klik op de foto en dan : Search Google for this image en dan komt deze foto honderden keren tevoorschijn maar de relatie met een Thais eiland aan de Golf van Thailand kant ben ik niet tegen gekomen. Mocht dit wel aan die kant liggen dan wil ik daar naar toe. :mrgreen:
Een dergelijk helder en blauw water heb ik, en dat is niet maatgevend, op Ko Chang nog niet gezien.

Trouwen op het strand, ach jee. Er zijn inderdaad duidelijke verschillen tussen de sekses, en dat is ergens maar goed ook. Maar trouwen op het strand... (grinnik). Ik kan je er niet mee helpen RiRo, kan allerlei Google teksten in gaan voeren maar ik ga er van uit dat je " Trouwen voor Boeddha, of Trouwen Thailand op het strand, of andere mogelijke combinaties misschien al hebt uitgeprobeerd?.

Gaat het om de ceremonie, of gaat het om een fotomoment? Romantische foto's zijn altijd wel te organiseren mits jullie daarvoor een plek hebben gevonden, huur de lokale fotograaf in en het wordt best wel geregeld. Wat voor zowel het trouwen al ook de lokale fotograaf geldt dat is dat het je geld gaat kosten. Dit zijn "de" gelegenheden om wat lichter gemaakt te worden. Dus tracht van te voren duidelijke afspraken te maken. Het `trouwen`, maar dat gaf jezelf ook al aan heeft geen officiële status.
Bedankt voor je bericht.

Ik had inderdaad al wat speurwerk gedaan op het net. Blijkt gewoon moeilijker te zijn als ik hoopte haha.

De foto leek al weer te mooi om waar te zijn :oops:

RiRo
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 13
Lid geworden op: maandag 29 juni 2015, 21:02
Contacteer:

Re: Onofficieel trouwen in Thailand

#18 Bericht door RiRo » maandag 06 juli 2015, 10:39

Hua Thale schreef:Heb op deze site iets gevonden.
Ergens onderaan mooi hoor een keer geweest aan de veerpont zijde tig jaar terug houten hutjes dacht in 2000 toeristen waren er 'net'.
Was nog meer de backpekker plaats toen volgens mij.

http://ohthailand.com/trat

Bedankt ziet er goed uit.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”