Nooit meer Holiday International

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
kaar
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 40
Lid geworden op: dinsdag 08 februari 2005, 10:21

Nooit meer Holiday International

#1 Bericht door kaar » dinsdag 28 maart 2006, 20:47

Door een fout van een medewerker heeft men vergeten mijn ticket op tijd uit te printen en toen heeft China de boeking geannuleerd.

Ik dacht laat ik eens bellen waar mijn tickets blijven, want ik ga zaterdag al weg en toen bleek dus dat ik helemaal geen tickets had. Men bood mij de volgende opties:
  • dezelfde vlucht, maar zelf 300 euro bijbetalen (2 personen)
    • andere vlucht met EVA Air, maar nu op vrijdag wat mij dus een snipperdag kost.
Of direct mijn geld terug storten

En dat allemaal 5 dagen voor vertrek.

Ze wilden niet de extra kosten betalen voor dezelfde vlucht op dezelfde dag, terwijl zij notabene de fout hebben gemaakt! :(

Ik ga nu maar op vrijdag weg, maar daar waren de werkgevers niet zo blij mee en ik ook niet. Ik heb wel de rechtsbijstand ingeschakeld om de kijken of ik de kosten van een extra dag vergoed kan krijgen.

Mitch
kenner
kenner
Berichten: 95
Lid geworden op: zaterdag 11 februari 2006, 00:23

#2 Bericht door Mitch » dinsdag 28 maart 2006, 21:34

Absurd dat H.I. hun fout niet vergoed, maar al met al moet je zeker gaan GENIETEN.
En pas na je vakantie alsnog achter je geld aangaan.

Fijne vakantie,
Mitch
HAPPY PEOPLE MAKE PEOPLE HAPPY !!

Gast

#3 Bericht door Gast » zaterdag 29 april 2006, 21:30

Dus al met al zou het je alleen een snipperdag kosten. Nou nou. Fouten worden overal gemaakt. Overheden verspelen miljoenen euro's en een reisorganisatie die volgens mij een zakelijke instelling is moet dan boeten voor een foutje dat in totaal een snipperdag kost. Ik boek al jaren bij HI en ben uiterst tevreden. Geniet van je vakantie.

gast

wees blij

#4 Bericht door gast » maandag 01 mei 2006, 08:22

wees blij ze helpen aan wat extra vakantie en zo te zien heb je die nodig
geniet er dan ook maar dubbel van, anders blijft het maar in je hoofd en heb je straks weer een vakantie nodig.

gast

nooit tevreden

#5 Bericht door gast » maandag 01 mei 2006, 08:28

Heb u al eens eerder horen klagen toen ging het dacht ik over EVA air, nu weer neem een andere maatschappij om te vliegen zou ik zeggen.

Blondje
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 282
Lid geworden op: dinsdag 21 februari 2006, 17:51
Locatie: Rotterdam

#6 Bericht door Blondje » maandag 01 mei 2006, 16:16

Nou, ik vind het anders een vrij groffe fout van een reisbureau om de tickets te 'vergeten'. Dat is toch hetgene waar een vakantie mee valt of staat. Het lijkt me ook niet meer dan logisch dat ze zelf voor de extra kosten mogen opdraaien.

Kaar, heb je al contact opgenomen met het ANVR? In hun voorwaarden staat duidelijk dat je de reisagent en orgnisator aansprakelijk mag stellen.

In elk geval een fijne vakantie toegwenst!
Woei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”