Phuket - Ko Phi Phi - Ko Lanta - Ko Samui - Ko Pha Ngan

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
dreamzzz
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 68
Lid geworden op: vrijdag 01 september 2006, 12:37

Phuket - Ko Phi Phi - Ko Lanta - Ko Samui - Ko Pha Ngan

#1 Bericht door dreamzzz » dinsdag 16 januari 2007, 18:07

Hallo allemaal :D

Vanuit Bangkok hebben we nog ongeveer 2 weken de tijd om het zuiden te ontdekken.
Het liefst zou ik alles willen zien maar dat gaat natuurlijk niet...helaas...

Wel zou ik graag de Phi Phi eilanden willen bezoeken, maar ook Ko Samui en Ko PhaNgan.
Nou heb ik gelezen ergens dat er een boot gaat vanaf Surat Thani.

Hoe kan ik nou het beste reizen als ik vanuit Bangkok op Phuket land, daartussenin Phi Phi en Ko Lanta wil bezoeken, en dan Ko Samui en Ko PhaNgan, en dan weer terug naar Bangkok in ruim twee weken.

Elke suggestie is welkom.
Ook het schrappen van eilanden ofzo...ik weet het niet meer en kom er niet uit... :cry: :cry: :cry:
Ik zoek rustige, mooie eilanden waar wel iets te doen valt zoals uitstapjes, fietstochtjes, trekkings enz.
In ieder geval geen bomvolle stranden en discotheken enz.
We reizen in het zuiden begin April...

Ben benieuwd naar jullie reacties...

Groetjes Dreamzzz :D
Follow Your Dreamzzz, Wherever It Leads You....

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

#2 Bericht door Okie » dinsdag 16 januari 2007, 20:25

Ik zou of voor het 1 of voor het ander kiezen, of Phuket, Phi Phi en Krabi/Lanta of Koh Samui en Koh Phang Nga.

Vanaf Phuket met de boot naar Koh Phi Phi en dan met de boot naar Koh Lanta. Let wel op dat je in het hoog seizoen zit in Thailand(scholen en universiteiten hebben vakantie), moeilijker vinden van accomodatie en vervoer.

Als je ook naar Samui etc wilt kan je een combi ticket(bus/boot) kopen vanuit Koh Lanta of Krabi naar Koh Samui.

Als ik 2 weken had zou ik voor de Andaman coast gaan, Phuket/Phi Phi/ Lanta/ Krabi en dan vanuit Krabi terug vliegen naar Bangkok.

Okie

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”