Thailand Forum

Het grootste en meest actieve Thailand forum!
Het is momenteel Donderdag 23 Oktober 2014, 05:28

Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Zondag 21 Augustus 2005, 11:23 
komt net kijken
komt net kijken

Lokale tijd: Thursday 23 October 2014, 05:28
Hallo

Mijn vriend en ik gaan in december een maand naar Thailand. De laatste week willen we relaxen. Eerst naar Ko Pha-Ngan en dan naar Ko Tao. Zijn er mensen die hier geweest zijn en leuke accomodatie aan het strand (zandstrand) kunnen aanbevelen? We willen graag in een hutje seaview. Het gaat ons echt om de rust en natuur. Geen groot resort, maar lowbudget. De hutjes mogen basic zijn.
Verder de vraag of je dan moet reserveren, ongeveer van 20 december tot 28 december. Is dat het hoogseizoen?

Thanx Eva

Profiel  

BerichtGeplaatst: Zondag 21 Augustus 2005, 17:24 
Expat
Expat
Gebruikers-avatar

Lokale tijd: Thursday 23 October 2014, 11:28
triplebase schreef:
Hallo

Mijn vriend en ik gaan in december een maand naar Thailand. De laatste week willen we relaxen. Eerst naar Ko Pha-Ngan en dan naar Ko Tao. Zijn er mensen die hier geweest zijn en leuke accomodatie aan het strand (zandstrand) kunnen aanbevelen? We willen graag in een hutje seaview. Het gaat ons echt om de rust en natuur. Geen groot resort, maar lowbudget. De hutjes mogen basic zijn.
Verder de vraag of je dan moet reserveren, ongeveer van 20 december tot 28 december. Is dat het hoogseizoen?

Thanx Eva

Het enige wat ik weet, wij zijn helaas nog niet op die eilanden geweest, is dat het inderdaad hoogseizoen is, van te voren reserveren lijkt me wenselijk.

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: Zaterdag 10 September 2005, 17:07 
kenner
kenner

Lokale tijd: Thursday 23 October 2014, 05:28
Als je eerst wil relaxen, zou ik eerst naar koh Lanta gaan en dan pas naar koh Pna-ngan, koh Tao is meer een duik/snorkel eiland.

In ieder geval, Have fun!

Profiel  

BerichtGeplaatst: Woensdag 28 September 2005, 15:57 
triplebase schreef:
Hallo

Thanx Eva

Hallo Eva

Wij hebben afgelopen augustus 5 dagen op Koh Tao doorgebracht.
En wel bij New-Heaven Huts.
Het was er in een woord geweldig.
Inderdaad hebben ze er hutjes met seaview, en dat voor 400 bath.
De mensen die dit runnen, zijn bijzonder vriendelijk, en het eten is overheerlijk.
Je kunt er ook heerlijk snorkelen, en zij verhuren de benodigde materialen. (100 bath p.p.p.d.}
groetjes ada en cor

BerichtGeplaatst: Maandag 03 Oktober 2005, 12:00 
Hoi,

Kijk voor accomodaties eens op http://www.travelfish.org . Erg goede site. Ik ga zelf ook die periode :D

BerichtGeplaatst: Maandag 17 Oktober 2005, 15:29 
Hallo,
Ben in september 1 week op Koh Tao geweest.
Hutje aan zee in de mooiste baai van het eiland, Charlot Baan in het zuiden. We zaten bij Big Fish voor 500 bath per nacht (let op: laagseizoen) en reserveren wat toen niet nodig. Hutjes zaten aan zee en duikleraren waren kundig. Aanrader, temeer daar de hele baai rustig en mooi was!
Groet

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur